|

کلین شیت های پرسپولیس ادامه دار است؟

پرسپولیس در سه بازی گذشته گلی دریافت نکرده و قطعا در بازی بعدی مقابل نفت آبادان نیز به دنبال حفط این روند است.

لینک کوتاه کپی شد

درحالی که در لیگ گذشته، گل خوردن های پیاپی پرسپولیس با حضور حامد لک و خط دفاعی همواره متغیر پرسپولیس تبدیل به بزرگترین معضل این تیم برای کسب مقام قهرمانی شد، حکایت این فصل کاملا متفاوت است و پرسپولیس تنها تیم بدون گل خورده لیگ تا به این جای کار محسوب می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی که به درستی از اشتباهات فنی گذشته اش درس گرفت، در اولین اقدام بیراوند را به‌عنوان اولین خرید تابستانی به مجموعه برگرداند و در ادامه با جذب چهره هایی چون گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و البته محمد مهدی احمدی و پورعلی گنجی خط دفاعش را ترمیم کرد که البته تا اینجا به این دو بازیکن آخری کمتر بازی داده اما جالب اینجاست پرسپولیس نه تنها گلی را دریافت نکرده بلکه موقعیت‌های بسیار کمی نیز در طول 270 به حریفانش داده است.

از این رو نگاهی به جدول رقابت های لیگ برتر نشان می دهد در حالی که فقط سه هفته از شروع فصل جدید گذشته، پرسپولیس همین حالا تنها تیم جدول شانزده تیمی است که گلی دریافت نکرده و هر چقدر که در فاز حمله و خلق موقعیت عاجز بوده و مشکل‌ دارد، در فاز دفاع عملکرد جالبی داشته که حتی در شروع فصل امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

به هرحال فرمول قهرمانی چند سال اخیر در فوتبال باشگاهی ایران همین است؛ کم گل خوردن. همان گونه که پرسپولیس برای 5 فصل پیاپی و استقلال در فصل قبل، کمترین تعداد باخت و گل خورده را داشتند و درنهایت هم قهرمان شدند.

به هر روی تیم یحیی گل محمدی برای ادامه این مسیر باید در بازی بعدی مقابل نفت آبادان نیز به کلین شیت های خود ادامه داده و رفته رفته مسیر قهرمانی را هموار کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی