|

سرپرست تیم تراکتور مذاکره با ستاره استقلال را تایید کرد!

به نظر می رسد حضور کاوه رضایی در تیم تراکتور شکل جدی تری به خودش گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

اکبر ذوالمجیدیان، سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره خبر یک رسانه عراقی مبنی بر فسخ قرارداد صفا هادی با این تیم تبریزی گفت: این خبر کذب بوده و صفا هادی از بازیکنان مورد تایید و مورد رضایت قربان بردیف است و برنامه‌ای برای قطع همکاری با او وجود ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ ذوالمجیدیان درباره وضعیت جذب کاوه رضایی گفت:  در حال حاضر مدیران باشگاه تراکتور در تهران با این بازیکن مذاکره می‌کنند و اگر توافق نهایی صورت بگیرد آن را رسانه‌ای می‌کنیم.

او درباره اینکه کاوه رضایی فقط  یک نیم فصل به تراکتور می‌پیوندد، گفت: من اطلاعی از مدت قرارداد این بازیکن ندارم و فقط می‌دانم که مدیران در حال مذاکره با او هستند.  

او درباره نتایج ضعیف باشگاه تراکتور در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم بردیف خوب کار می‌کند و پتانسیل برد برابر حریفان خود را دارد، اما بدشانس است. امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم  روز چهارشنبه  با حضور هواداران خود بتوانیم از سد تیم هوادار عبور کنیم.  

سرپرست تراکتور گفت: داور بازی با فولاد اشتباهاتی داشت به همین علت از او شکایت کردیم. البته امیدوارم در بازی‌های بعدی اشتباهات داوری رخ ندهد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی