|

جلسه مصطفی آجورلو با مشوقین باشگاه استقلال؛ ماجرا چیست؟

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با مشوقین خانم و آقای باشگاه تشکیل جلسه داد.

لینک کوتاه کپی شد

امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور سرمشوقین خانم و آقای باشگاه استقلال و مصطفی آجورلو در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این جلسه همچنین آقایان پرویز مظلومی عضو هیات مدیره، سعید فتاحی معاون ورزشی و لیلا سادات محمدیان مشاور امور بانوان باشگاه استقلال حضور داشتند.

سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال، در خصوص این جلسه به رسانه رسمی این باشگاه گفت:

با دستور مصطفی آجورلو ما درصدد تشکیل کانون همیار هوادار بودیم و امروز در راستای تشکیل این کانون جلسه‌ای در باشگاه برگزار شد و مقرر شد تا از بین هواداران استقلال، این کانون تشکیل شود. این جلسه در راستای هماهنگی بیشتر میان ارکان مدیریتی و همیار هواداران برگزار شد و به نظرم بسیار جلسه مثبتی بود. در تمام دنیا بسیاری از امور استادیوم‌ها را چنین کانون‌هایی انجام می‌دهند و ما اولین باشگاه ایرانی هستیم که در بخش بانوان و آقایان این کانون را تشکیل می‌دهیم. همیار هواداران در ورزشگاه‌ها می‌توانند به باشگاه در خصوص ایجاد نظم بهتر و کمک به هواداران برای ورود به ورزشگاه و .... کمک شایانی کنند و ان‌شاءالله از این پتانسیل به خوبی استفاده خواهیم کرد. 

وی افزود:

باشگاه استقلال دو روز قبل از بانوانی که تمایل داشتند در این زمینه به باشگاه خودشان کمک کنند، طی اطلاعیه‌ای دعوت کرد تا اعلام آمادگی کنند و ان‌شاءالله هفته بعد هم برای آقایان فراخوانی مشابه صادر می‌شود.

همچنین لیلا سادات محمدیان مشاور امور بانوان باشگاه استقلال در خصوص این جلسه به رسانه رسمی این باشگاه گفت:

جلسه بسیار خوبی بود. در این جلسه توجیهی مصطفی آجورلو گفتنی‌ها و مسائل مختلف را بیان کردند و به شان باشگاه استقلال اشاره کردند و تاکید کردند که این شان باید حفظ شود. خوشبختانه افراد خوبی دعوت به همکاری شده‌اند. به هرحال در بحث بانوان تجربه کافی وجود ندارد و باید بیشتر در انتخاب بانوان کار کنیم. افراد داوطلب بسیار خوب هستند و ان‌شاءالله افراد دیگری هم به ما اضافه خواهند شد تا بیشتر به ما کمک کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی