|

برترین های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران

هفت بازی هفته ششم لیگ بیست و دوم برگزار شد و حالا نوبتی هم باشد نوبت انتخاب ترین های هفته است.

لینک کوتاه کپی شد

در این بین بازی تیم های فولاد و ملوان به تعویق افتاد و با توجه به اردوی پیش روی تیم ملی، تیم منتخب هفته ششم را با در نظر گرفتن هفت بازی تعیین می کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در هفته ششم رقابت های لیگ بیست و دوم، تراکتور در تبریز صنعت نفت آبادان را شکست داد، سپاهان و آلومینیوم صفر - صفر مساوی کردند،‌ استقلال با نتیجه 3-1 نساجی را شکست داد، گل گهر 1-0 پیکان را برد، مس کرمان و ذوب آهن 0-0 کردند، پرسپولیس با نتیحه 2-1 نفت مسجدسلیمان را شکست داد و مس رفسنجان هم آلومینیوم را برد. در این بین بازی تیم های ملوان و فولاد نیز به تعویق افتاد.

حالا به معرفی برترین بازیکنان هفته ششم می پردازیم:

سیستم: 2-4-4

  • دروازه بان: محسن فروزان (گل گهر)
  • مدافعان: دانیال اسماعیلی فر (پرسپولیس) مهران موسوی (آلومینیوم) حجت حق وردی (تراکتور) جعفر سلمانی (استقلال)
  • هافبک ها: رضا شکاری (گل گهر) آرش رضاوند (استقلال) رضا اسدی (تراکتور) مهدی حسینی (مس رفسنجان)
  • مهاجمان: یورگن لوکادیا (پرسپولیس) پیمان بابایی (استقلال)
  • سرمربی: ریکاردو‌ ساپینتو (استقلال)
  • بازیکن هفته: یورگن لوکادیا (پرسپولیس)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته:

محسن فروزان (GK) 

​​​​​​محسن فروزان روز بسیار خوبی مقابل پیکان داشت و با تاثیرگذاری بالا باعث بسته نگه داشته شدن دروازه گل گهر شد. دروازه بان گل گهر با چند مهار بسیار خوب از تک گل رضا شکاری به خوبی محافظت کرد.

جعفر سلمانی (LB)

جعفر سلمانی در بازی مقابل نساجی یکی از مهره‌های خوب استقلال بود و این بازیکن نمایش خوبی را در سمت چپ خط دفاعی تیمش داشت.

مهران موسوی (CB) (2)

در روزی که شاگردان مهدی رحمتی مقابل سپاهان کلین شیت کردند، موسوی آمار فوق العاده ای از خود بر جای گذاشت و توانست با ثبت 13 بازپس گیری توپ، 8 دفع توپ و شرکت در 9 نبرد موفق در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.

حجت حق وردی (CB)

تیم تراکتور روز گذشته با نتیجه یک بر صفر از سد رقیب خود گذشت. در این بین دروازه‌اش را بسته نگه داشته و حجت حق وردی به عنوان یکی از مدافعان این تیم عملکرد بسیار خوبی در راستای حفظ این کلین شیت داشت.

دانیال اسماعیلی فر (RB)

دانیال اسماعیلی فر در دومین بازی برای پرسپولیس پاس گل داد و پایه‌گذار یکی از گل‌های این تیم بود. علاوه بر این اسماعیلی فر در هفته‌های اخیر به روند رو به رشد خود بازگشته است و اثر گذاری خوبی روی ریتم هجومی تیم دارد.

مهدی حسینی (RM) 

در جریان اولین پیروزی مس در لیگ امسال، حسینی با یک گل و شرکت در هفت نبرد دفاعی موفق تاثیر گذاری بالایی داشت و وارد تیم منتخب هفته شد.

رضا اسدی (CM) 

رضا اسدی روز گذشته یک گل سه امتیازی فوق حساس برای تراکتور به ثمر رساند. در این بین در 11 نبرد موفق هم حضور داشت و این آمار او را وارد تیم منتخب هفته کرد.

آرش رضاوند (CM)

ثبت یک پاس گل و چهار پاس کلیدی عملکرد خوبی بود که آرش رضاوند را وارد تیم منتخب هفته کرد. خط هافبک استقلال با حضور آرش رضاوند در بازی مقابل نساجی از وضعیت بهتری نسبت به بازی‌های گذشته برخوردار بود.

رضا شکاری (LW) (2)

رضا شکاری با یک گل استثنایی گل گهر را به پیروزی رساند تا این تیم پس از پرسپولیس در رتبه دوم قرار داشته باشد. این گل رضا شکاری برای شاگردان امیر قلعه‌نویی یک گل سه امتیازی محسوب شد و از حساسیت بالایی برخوردار بود. البته خدابنده لو و اریک باگناما هم در گل گهر عملکرد خوبی داشتند.

پیمان بابایی (ST)

پیمان بابایی روز گذشته نقش بسیار مهمی در پیروزی استقلال مقابل نساجی داشت و این بازیکن اجازه نداد فشار گل نزدن های هفته های اخیر تیمش در دقایق زیادی استقلال را آزار دهد و در همان ابتدای بازی با یک توپ دزدی تیم خود را پیش انداخت.

یورگن لوکادیا (ST) (2)

دوگل، یک کسپ پنالتی و دو پاس کلیدی عملکردی بود که لوکادیا در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به ثبت رساند و در یک بازی دیگر نقش اصلی پیروزی پرسپولیس مقابل رقیبش شد. لوکادیا یا همچنین به عنوان بهترین بازیکن هفته نیز انتخاب می شود.

ریکاردو ساپینتو (COACH)

پس از دو هفته ناکامی در گلزنی سرانجام مرد پر جنب و جوش آبی ها توانست مقابل نساجی با تعداد گلهای بالا به پیروزی برسد و نمایش قابل قبول دفاعی را داشته باشد و در همین راستا به عنوان سرمربی هفته انتخاب می شود.

محمد محبی از استقلال، ریکاردو آلوز از تراکتور و پورحمیدی از آلومینیوم اراک هم می توانستند در تیم هفته باشند.

اعداد داخل پرانتز به دفعات حضور بازیکنان در تیم منتخب هفته اشاره دارد.

  • تعداد گل های زده شده در 7 بازی: 12 گل
  • تعداد مساوی: 2 مساوی
  • پر گل ترین بازی هفته: استقلال 3-1 نساجی
  • کم گل ترین بازی: سپاهان 0-0 آلومینیوم / مس کرمان 0-0 ذوب آهن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی