|

پرسپولیس این فصل، بهترین است؟!

پرسپولیساین فصل یحیی با کسب 14 امتیاز از 6 دیدار یکی از بهترین شروع‌ های خود را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با 14 امتیاز صدرنشین لیگ تا پایان هفته ششم است و 2 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ پرسپولیس در 7 فصل گذشته دوران طلایی پشت سر گذاشته و به 5 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی رسیده است که این فصول را باید بهترین عصر این تیم در لیگ برتر تلقی کرد و رکوردهای ممتازی در امتیازگیری از خود به جای گذاشت. سرخپوشان اما در هیچ کدام از این فصول شروعی بهتر از این نداشته است. بهترین عملکرد این تیم در لیگ هفدهم بود که تا هفته ششم، 13 امتیاز داشت.

پرسپولیس در 21 دوره قبلی 3 بار تا این مقطع از فصل حداقل 14 امتیاز داشته است. بهترین عملکرد پرسپولیس در لیگ دهم با 15 امتیاز بهترین آغاز را داشت. این تیم پس از 12 دوره موفق شد حداقل 14 امتیاز کسب کند. پرسپولیس در لیگ هفتم هم 14 امتیازی داشت و با تفاضل 7 دومین شروع خوب این تیم در این دوره ثبت شد که به قهرمانی انجامید. پرسپولیس این فصل هم با تفاضل گل 6 سومین شروع خوب خود را داشته است. پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر تا هفته ششم 14 امتیازی بود و تفاضل گل 5 داشت و در نهایت به قهرمانی رسید.

شروع خوب در مجموع می‌تواند یک تیم را به قهرمانی امیدوار کند. پرسپولیس از 3 باری که آغازی مثل این فصل یا بهتر داشته 2 بار به قهرمانی رسیده است. سپاهان لیگ دوم بهترین عملکرد را تا پایان هفته ششم در تاریخ لیگ برتر داشته که تا پایان هفته ششم با 16 امتیاز تفاضل گل 9+ داشت و در پایان به قهرمانی رسید. در تاریخ لیگ برتر 13 تیم تا این مقطع از فصل کارنامه‌ای بهتر از پرسپولیس این فصل داشته‌اند که 5 تیم به قهرمانی رسیده‌اند و لزوماً شروع خوب تضمین کننده قهرمانی نبوده و باید دید آیا پرسپولیس می‌تواند با این روند به قهرمانی دست یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی