|

( عکس) این آرژانتین جام جهانی 2018 نیست!

آخرین بار جام جهانی 1986 در مکزیک بود که آلبی‌سلسته با درخشش مارادونا توانست قهرمان جهان شود.

لینک کوتاه کپی شد

چهار سال بعد هم آنها بار دیگر با مارادونا دوباره به فینال رسیدند ولی اینبار مقابل آلمان‌ها زانو زدند تا برای تجربه دوباره حضور در فینال 24 سال منتظر بمانند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ جام‌های جهانی 1994، 1998، 2002، 2006 و 2010 با ماجراهای مختلف برای آرژانتین بدون موفقیت خاصی تمام شد تا سرانجام آنها در سومین جام جهانی‌ای که لیونل مسی تجربه می‌کرد بار دیگر به فینال راه پیدا کنند؛ جایی که بار دیگر آلمان مقابل آنها ایستاد و قهرمانی را با گل گوتزه به نام خودش زد.

جام جهانی برای مسی و آرژانتین در روسیه هم دستاورد خاصی نداشت و آنها خیلی زود در مرحله یک هشتم نهایی با فرانسه قهرمان برخورد کردند و در یک بازی جذاب با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شدند تا خیلی زود به خانه بروند. 

حالا در قطر اما همه چیز برای آنها مهیا شده است. آرژانتین پس از باختی که مقابل عربستان تجربه کرد به مسابقات بازگشت و با کسب چهار پیروزی پیاپی به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است. 

امروز آخرین تمرین آرژانتینی‌ها پیش از مصاف با کرواسی در نیمه نهایی برگزار شد و قاب‌هایی از این تمرین نشان می‌دهد که آنها به خوبی آماده این دیدار برای رسیدن به فینال هستند. نکته جالب توجه در اردوی آرژانتین توجه افراطی به جزئی‌ترین کارها و رفتارهای لیونل مسی است که البته به طور کامل از سوی سایر اعضا هم حمایت می‌شود. آلبی‌سلسته فقط دو گام دیگر تا تحقق رویای سومین قهرمانی و فتح اولین قهرمانی جهان پس از مارادونا فاصله دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی