|

ادعای جنجالی رسانه کروات علیه تیم آرژانتین!

رسانه کرواسی از طرح کثیف آرژانتینی‌ها برای دیدار مرحله نیمه‌ نهایی جام جهانی برابر تیم ملی این کشور خبر داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

رسانه Sportske Novosti کرواسی در آستانه بازی مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 میان بین تیم‌های ملی کرواسی و آرژانتین گزارشی منتشر کرد که در آن مدعی شد آرژانتین برای این بازی "طرح کثیفی" آماده کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ در بخشی از گزارش این رسانه برجسته کرواسی آمده است؛ در اینکه بنویسیم آرژانتینی‌ها می‌دانند چگونه از طرح کثیف در بازی استفاده کنند، هیچ ابهامی وجود ندارد. بسیاری از کسانی که در دهه‌های اخیر در مسابقات جهانی با آنها بازی کرده‌اند از این موضوع اطمینان یافته‌اند. این طرح کثیف  در آستانه بازی نیمه‌ نهایی جام جهانی 2022 یک رسوایی است. این طرح نیز روش‌های گوناگونی دارد که به آن اشاره می‌کنیم.

رسانه کروات سپس به نقل از یک منبع می‌نویسد؛ یک بازیکن آرژانتین در گفت‌وگو با هم‌باشگاهی اروپایی‌اش اعتراف کرده که آنها وظیفه تحریک حریف را داشتند و به آنها دستور داده شده در بازی برابر کرواسی چگونه تعادل آنها را بر هم بزنند. ما نمی‌توانیم بگوییم آنها به طور دقیقی چه تصمیمی دارند. با این حال می‌دانیم وقتی یک بازیکن می‌خواهد حریف را آزار دهد و بر او تاثیر بگذارد، چگونه رفتار می‌کند تا شروع به اشتباه کردن، بحث و جدال لفظی کند. این یک تاکتیک است که پیش از این در بازی برابر هلند توسط آرژانتینی‌ها مشاهده شد. 

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین از انجام کاری که فکر می‌کنند به پیروزی‌شان کمک خواهد کرد هراسی ندارند. 

بازی تیم‌های ملی کرواسی و آرژانتین فردا در ورزشگاه لوسیل قطر برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی