|

(عکس) لیونل مسی با همه فرق دارد؛ غرق در رویا!

تمام آرژانتینی ها در بازی که سراسر هیجان بود، پس از گل شدن آخرین پنالتی، رو به بازیکنان هلند شادی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

برای لئو قهرمان شدن در جام جهانی ۲۰۲۲ ارزشی بالاتر از هر چیزی که فکرش را بکنید دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ او به هر آن چه که در فوتبال خواسته رسیده، جز همین یک مورد. در جامی که شاید آخرین جام کاپیتان البی‌سلسته باشد، کل تیم کنار او هستند تا به هدف مورد نظر برسند. هر مرحله که رد می شود، شادی و هیجان در صورت مسی بیشتر نمود پیدا می کند.

او مثل کودکی که تا به خواسته خود نرسد آرام نمی گیرد، بی برو برگرد از قطر، کاپِ قهرمانی جام جهانی را می خواهد. بیخود نیست که با هر پیروزی و شکستی در این جام، این مسیِ پرافتخار است که بیش از سایرین واکنش نشان می دهد. کافی است به شادی بعد از پیروزی او در همین بازی با هلند دقت کنید.

تصاویر| لحظه ای که مسی وارد دنیای کودکانه شد/ تفاوت بزرگ لئو با تمام بازیکنان بعد از صعود تاریخی!

کل آرژانتینی ها در دیداری که سراسر آن هیجان و جنجال بود، بعد از گل شدن پنالتی آخر، رو به هلندی‌ها شادی کردند ولی مسی بیخیال همه چیز در دنیای خود سیر می کرد. تنها مسی بود که شادی‌اش را رو به سمت دیگری انجام داد تا باعث ناراحتی بیشتر هلندی‌ها نشود و یک بار دیگر ثابت کرد که نه تنها در هنگام بازی که از لحاظ حرفه‌ای هم ستاره‌ای متمایز از بقیه هم‌تیمی‌هایش است او که فاصله کنار رفتن از جام برایش به مویی بند بود، آن لحظه که صعود قطعی شد، به یک باره هم‌سن پسرانش شد.

در آن لحظات، شماره ده آرژانتین به تن پسر بچه ای بود که از فرط شادی، بالا و پایین می پرید و هیچکس حتی بازیکنان سرسخت رقیب هم برایش مهم نبودند، چون او یک قدم دیگر به جامی نزدیک شده بود که در خلوت، با خود عهد به کسب آن در این دوره کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی