|

نگرانی بزرگ استقلال و پرسپولیس

یکی از آیتم های صدور مجوز حرفه ای برای پرسپولیس و استقلال، حل مشکلات و معایب استادیوم آزادی است.

لینک کوتاه کپی شد

این یک واقعیت است که برخی ایرادهای AFC به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مورد صادر نشدن مجوز حرفه ای این دو باشگاه، خارج از توان مدیران سرخابی هاست و باید در انتظار تصمیم ها و وعده های مقام های دیگری باشند تا درنهایت بتوانند در لیگ قهرمانان سال آینده حضور پیدا کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از مالکیت مشترک دو باشگاه گرفته تا حضور بانوان در ورزشگاه و ....!

یکی دیگر از موانع احتمالی برای صادر نشدن مجوز حرفه ای باشگاه های پرسپولیس و استقلال و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در تابستان سال آینده، به شرایط، امکانات و کیفیت ورزشگاه آزادی مربوط می شود.

ورزشگاهی که هنوز سکوهایی که عنوان می شد در آستانه ریزش هستند ترمیم نشده و از همه مهم تر ایردهای زیادی به امکانات سخت افزاری این استادیوم وارد شده است. از این رو تا برطرف نشدن این ایرادها بسیار بعید است ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی باشگاه پرسپولیس و همین طور استقلال تایید کنند. 

همین موضوع باعث نگرانی مدیران باشگاه پرسپولیس شده و البته مدیران وزارت ورزش تاکید کرده اند پای کار هستند و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که مدیران وزارت ورزش و جوانان به مدیران پرسپولیس و رضا درویش اطمینان خاطر داده اند مشکلات و معایب موجود در ورزشگاه آزادی تا زمان بازرسی مجدد ناظران AFC رفع خواهد شد تا مشکلی برای گرفتن استاندارهای لازم جهت اعلام ورزشگاه خانگی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان نداشته باشد.

حالا باید منتظر بود و دید این وعده ها عملی خواهد شد یا همچنان مشکلات دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی