|

چلسی به دنبال گزینه جذاب آرسنال!

چلسی با پیشنهاد 85 میلیون پوندی می خواهد گزینه آرسنال را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

چلسی به صف خریداران میخائیلو مودریک، ستاره شاختار دونتسک پیوسته که مدت‌هاست مورد توجه آرسنال قرار داد. توپچی ها از تابستان سال جاری نسبت به جذب این ملی‌پوش اوکراینی ابراز تمایل کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ آخرین پیشنهاد آنها برای جذب مودریک مبلغ 55 میلیون پوند (66.4 میلیون دلار) بود که توسط باشگاه شاختار رد شد. این باشگاه اعلام کرده که انتظار پرداخت مبلغ 85 میلیون پوند برای جذب ستاره ملی‌پوش خود دارد و حالا به نظر می رسد که با ورود چلسی به رقابت جذب مودریک، داستان به گونه دیگری رقم بخورد.

خط حمله، پستی کلیدی برای گراهام پاتر و مالکان جدید چلسی به شمار می رود و آنها به دنبال تقویت این پست با جذب مودریک هستند؛ بازیکنی که یک وینگر فرصت طلب به حساب می آید و در لیگ قهرمانان اروپا با سه گل و دو پاس گل، تاثیرگذارترین بازیکن شاختار بود. آنها باید برای به خدمت گرفتن این بازیکن، رقم نجومی درخواست شده توسط شاختار را پرداخت کنند.

در حالی که طبق برخی گزارش‌ها چلسی حاضر شده بند فسخ 120 میلیون یورویی انزو فرناندز را به بنفیکا پرداخت کند، تایمز اعلام کرده که این باشگاه مک‌آلسیتر را هم به عنوان گزینه جایگزین در نظر دارد؛ بازیکنی که سابقه کار کردن زیر نظر پاتر در برایتون را دارد و به نظر می رسد که با حضور او در چلسی، امکان برای جذب مودریک از نظر مالی فراهم تر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی