|

همه در انتظار لغزش پرسپولیس!

کسب برد از 2 بازی سخت، سپاهان را گزینه اول قهرمانی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان اصفهان بعد از انجام سه بازی خوب و کسب 3 برد متوالی برابر تیم های مس کرمان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر در 2 دیدار فوق العاده سخت هفته های آتی برابر تیم های مدعی گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان بازی خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سپاهان در مسیر قدرتنمایی این 2 مانع سخت را در حالی مقابل خود می بیند که با توجه به انجام بازی دور برگشت برابر استقلال، با انجام این 2 بازی از تعداد بازیهای دشوارش کاسته خواهد شد.

در حالت عادی و در وضعیت طبیعی لیگ برتر، تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و فولاد مدعیان مهم این مسابقات خواهند بود و سپاهان با برگزاری بازی خود برابر تیم های گل گهر و فولاد، سه بازی از 4 بازی سنتی و سخت خود را برگزار خواهد کرد.

وضعیت سپاهان به گونه ای است که بردش در 2 بازی آتی شانسش را برای صدرنشینی بالاتر خواهد بود چون مهم ترین مدعی این مسابقات یعنی پرسپولیس تا از جمع مدعیان در این مدت تنها با تیم فولاد بازی کرده و بازیهایش با استقلال و گل گهر باقی مانده است و تنها بازی باقی مانده سپاهان از جمع رقبای سخت خود بازی برابر تیم پرسپولیس است که سختی این بازی برای هر 2 مدعی به یک اندازه است.

تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر در اصفهان و تیم های فوتبال سپاهان و فولاد در اهواز به مصاف هم خواهند رفت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی