|

جنجال نکونام و گل‌محمدی؛ حق با کیست؟!

به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس در اعتراض به کادر فنی فولاد در رابطه با اعتراضات کنار خط ، حق داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های پرسپولیس و فولاد از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر جمعه گذشته به مصاف هم رفتند که این دیدار پر حرف و حدیث با برتری یک بر صفر به سود تیم خوزستانی به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ جواد نکونام به دلیل اعتراضات زیاد در کنار زمین با کارت قرمز داور اخراج شد و یحیی گل‌محمدی نیز در نشست خبری پایان بازی به اعتراضات بیش از حد کادر فنی فولاد واکنش نشان داد و این مسابقه با درنظر گرفتن این اتفاقات به جنجالی‌ترین بازی هفته تبدیل شد. 

سایت خبر ورزشی نیز در جدیدترین نظرسنجی خود در همین زمینه با طرح این سوال(در ماجرای درگیری سرمربیان پرسپولیس و فولاد به کدام‌یک بیشتر حق می‌دهید؟) از مخاطبان این رسانه خواست تا از بین دو گزینه یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام یکی را انتخاب کنند.

۶۱۴۰۵ نفر تا این لحظه در این نظرسنجی شرکت داشتند که از مجموع آرای شرکت‌کننده‌ها یحیی گل‌محمدی با ۶۱.۵ صاحب بیشترین رای و جواد نکونام با ۳۸.۵ بقیه آرای مخاطبان را به خود اختصاص داده‌اند.

نتیجه این نظرسنجی باتوجه به آرای مخاطبان نشان می‌دهد که در ماجرای درگیری بین سرمربیان دو تیم فولاد و پرسپولیس حق با یحیی گل‌محمدی بوده اما باوجود آرایی که نکونام در این نظرسنجی کسب کرده سرمربی پرسپولیس نیز چندان بی‌تقصیر نبوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی