|

یحیی چشم انتظار بازی بزرگ هفته!

سپاهان و گل گهر در لیگ دو رقیب اصلی پرسپولیس هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شکست هفته قبل پرسپولیس مقابل فولاد در هفته هفدهم و پیروزی قابل پیش بینی سپاهان مقابل نساجی، فاصله امتیازی دو تیم را به حداقل رساند و فاصله 4 امتیازی دو تیم حالا به 2 امتیاز رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از این رو پرسپولیس در صورتی که امروز هم مقابل آلومینیوم اراک امتیاز از دست بدهد، سپاهان با کسب پیروزی مقابل گل گهر می تواند به صدر جدول صعود کند. تفاضل گل هر دو تیم یکی است و طبیعی است پیروزی سپاهان و توقف پرسپولیس می تواند تیم مورایس را از نظر تفاصل گل هم پیش بیندازد.

از این رو پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی هیچ راهی جز پیروزی مقابل آلومینیوم نداشته و تحت هر شرایطی باید در ورزشگاه خانگی و مقابل تماشاگرانش به پیروزی برسد.

در این شرایط پرسپولیس 38 امتیازی خواهد شد و بهترین نتیجه برای سرخ های تهرانی مساوی دو تیم سپاهان و گل گهر در اصفهان است چرا که در این صورت سپاهان 34 و گل گهر 31 امتیازی شده و باز هم تیم یحیی با 4 امتیاز اختلاف حاشیه امنیت بهتری خواهد داشت.

هر نتیجه ای غیر از مساوی می تواند باز هم هرکدام از دو تیم را به یک مدعی بالقوه تبدیل کند.

اگرچه برد سپاهان، اختلاف امتیازی گل گهر و پرسپولس را به 8 امتیاز خواهد رساند اما فاصله دو امتیازی سپاهان و پرسپولیس حفظ خواهد شد و به همین دلیل سپاهان همچنان تهدیدی جدی برای صدرنشینی پرسپولیس به حساب می آید.

در آن سوی میدان گل گهر با پیروزی مقابل سپاهان می تواند با 5 امتیاز اختلاف با پرسپولیس، جای سپاهان را در رده دوم بگیرد و اختلاف هر دو تیم با پرسپولیس به 5 امتیاز خواهد رسید. البته همه این ها به شرطی است که یحیی و شاگردانش 3 امتیاز کامل بازی امروز را از آن خود کنند.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت برنده جدال سپاهان و گل گهر کدام تیم خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی