|

بازی های پرسپولیس در آسیا در تهران برگزار نمی شود؟!

این احتمال وجود دارد استادیوم امام رضا مشهد به عنوان ورزشگاه میزبان پرسپولیس به AFC برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مشکلات اصلی و نگرانی های بزرگ باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا، بحث استادیوم میزبان و مشکل نور ورزشگاه آزادی است که با وجود ایراداتی که طی سال های اخیر بارها به آن وارد شده، همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طی سال های اخیر در چند نوبت نماینده های AFC با حضور در این استادیوم بین المللی، از نور پروژکتورها و همین طور سالن میکسدزون و حتی تونل های ورزشگاه آزادی ایراد گرفته اند اما به نظر می رسد هنوز این مشکلات به قوت خود باقی است.

همین موضوع ممکن است سرخ پوشان پایتخت را برای حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا دوره بعد به دردسر بیاندازد چرا که باشگاه پرسپولیس طبق روال استادیوم آزادی را به‌عنوان ورزشگاه خانگی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان معرفی کرده است.

اما جالب اینجاست مدیریت باشگاه راهکار جدیدی را برای حل این مشکل اندیشیده است. به گونه ای که اگر مشکلات ورزشگاه آزادی برای گرفتن مجوز آسیایی حل نشود، قرار است ورزشگاه امام‌ رضا که امکانات خوبی دارد، به‌عنوان ورزشگاه خانگی باشگاه پرسپولیس به AFC معرفی شود. اگرچه این خبر برای هواداران پرسپولیس تا حدی غیرمنتظره است اما باشگاه پرسپولیس چاره ای جز این ندارد و نمی تواند قید حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌خاطر پروژکتور ورزشگاه آزادی بزند. به همین دلیل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درحال حاضر به‌ عنوان پلن دوم قرار است ورزشگاه امام رضا را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای معرفی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی