|

استقلال پیشنهادش را به ساپینتو داد!

استقلال با ارسال ایمیلی به ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می‌تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس، حواشی زیادی پیرامون تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌ها پیش آمده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از عرشه آنلاین؛ در این خصوص حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از دربی صحبت‌هایی را درباره ساپینتو و درخواست‌های عجیب این مربی برای تمدید قرارداد بر زبان آورد که همانجا می‌شد متوجه شد دو طرف به قطع همکاری نزدیک شده‌اند.

در ادامه نامه‌ای که ساپینتو خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد اما بسیاری از معادلات را برهم زد؛ این مربی پرتغالی در نامه خود به هواداران تاکید کرد که درخواست‌های غیرمعقولی از باشگاه نداشته و فقط خواهان قرارداد دو ساله و البته افزایش ۱۵ درصدی مبلغ قرارداد شده است.

در کنار این حواشی و اختلافات آشکار محرومیت ۴ ماهه ساپینتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم فوتبال‌دوستان را به این رساند که مربی پرتغالی به پایان کارش در فوتبال ایران رسیده و دیگر شانسی برای بازگشت به استقلال ندارد.

در چنین فضایی اما تعداد کثیری از هواداران استقلال همچنان خواهان حمایت و تمدید قرارداد ساپینتو بودند و این را در فضای مجازی اعلام کردند. از این رو مدیران باشگاه استقلال هم برای آنکه حسن نیت خود را اعلام کنند، در شرایطی که ساپینتو ۴ ماه محروم است اما یک ایمیل تازه برای این مربی ارسال کردند و خواهان تمدید قرارداد با وی شده‌اند.

قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال در زمان مصطفی آجورلو منعقد شد، دو ساله بود؛ به طوری که همکاری به مدت یک فصل فوتبالی ادامه می‌یابد و در صورت علاقه طرفین مبلغ قرارداد با افزایش درصدی مواجه می‌شود و به ۷۲۰ هزار یورو می‌رسد تا به صورت خودکار تمدید شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی