|

تکلیف نهایی امباپه با PSG روشن شد!

ام باپه و پاری سن ژرمن در حال سپری کردن یک جنگ تمام عیار هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد مقصد آینده او رئال مادرید است اما زمان و نحوه انجام این انتقال مشخص نیست. آنچه مشخص شده، این است که ام باپه دیگر با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان نخواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته RMC Sport؛ پس از اینکه ام باپه از تور پیش فصل پاری سن ژرمن برای سفر به شرق آسیا کنار گذاشته شد، اکنون با تصمیم باشگاه و تایید لوئیز انریکه، او عملاً از ترکیب پاریسی ها برای فصل آینده هم کنار گذاشته شده است. بند وفاداری ام باپه فردا فعال می شود و پاریسی ها موظف به پرداخت 60 میلیون یورو به او هستند. ام باپه تا فردا می تواند بند تمدید یک ساله قراردادش را هم فعال کند اما او با یک "نه قاطع" به درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داده است. از 1 آگوست یعنی وقتی بند وفاداری 60 میلیون یورویی این ستاره فرانسوی فعال می شود، دو راه پیش روی ام باپه است؛ 1- سکونشینی تا پایان فصل و انتقال آزاد به رئال مادرید در تابستان آینده؛ 2- دریافت پیشنهاد از رئال مادرید و انتقال او به لالیگا در همین تابستان.

با توجه به اینکه رابطه ام باپه با باشگاه پاری سن ژرمن کاملاً دچار فروپاشی شده و آنها در یک جنگ تمام عیار هستند، هیچ بعید نیست ناصر الخلیفی با پذیرش ضرری هنگفت، تا پایان فصل آینده ام باپه را سکونشین کند، مگر اینکه پیشنهادی مناسب از سوی رئال مادرید به دست او برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی