|

(عکس) واکنش رشید مظاهری به پرتاب بطری از سمت پرسپولیسی‌ها

مظاهری یکی از سوژه‌های هواداران تیم پرسپولیس در بازی این تیم برابر نساجی بود.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران پرسپولیس در روز بازی با نساجی غیر از استقلال، جواد نکونام ، مهدی هاشمی‌نسب و سپاهان، دروازه‌بان تیم حریف را هم از شعارهای خود در امان نگذاشتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رشید مظاهری که در بازی با استقلال چهار بار دروازه‌اش را باز شده دیده بود و به نوعی در آن مسابقه هم بدشانس بود در مصاف با پرسپولیس تنها یک‌بار مغلوب شد هر چند روز سختی نیز نداشت و در جریان بازی تنها دو سه بار دیگر مجبور به واکنش شد.

در عین حال او در دقیقه پایانی مسابقه حتی برای گلزنی روی ضربه کرنر پیش رفت و نزدیک بود با ضربه سر یک گل تاریخی به ثمر رسانده و ضمن کسب امتیاز برای تیمش ، پرسپولیس را از یک برد شیرین دور کند که یارگیری اسدبیگی با او و دخالت این هافبک سرخ‌ها اجازه نداد رشید به راحتی به توپ ضربه بزند.

در عین حال مظاهری چه قبل از بازی، چه حین مسابقه و چه بعد از سوت پایان از سوی هواداران پرسپولیس شعارهایی متحمل شد.

مظاهری که در زمان گرم کردن قبل از بازی با لباس آبی در زمین حاضر شده بود از سوی هواداران پرسپولیس شعارهایی شنید. او در جریان بازی هم مورد عنایت برخی هواداران قرار گرفت اما  بعد از پایان مسابقه در زمان خروج از زمین هم از این شعارها بی‌نصیب نماند با این تفاوت که این بار شعارها همراه با پرتاب بطری آب بود.

با این وجود مظاهری که به نظر می‌رسد به این اتفافات و حواشی عادت کرده با تشویق و دست زدن برای هواداران پرسپولیس حاضر در سکوهای روبه‌روی جایگاه به آنها واکنش نشان داد تا اینطوری درصدد مقابله با شعارها برنیامده باشد و سالم از زمین خارج شود.

عکس: محمد وحیدپور

1972783

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی