|

صحبت های پپ گواردیولا علیه رئیس یوفا

نشست خبری گواردیولا برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

منچسترسیتی در چارچوب دور چهارم اف‌ای کاپ انگلیس در لندن به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سیتیزن‌ها در ورزشگاه جدید اسپرز آمار بسیار ناامیدکننده‌ای دارند و امیدوار هستند بلاخره به نوار ناکامی‌ها پایان دهند. گواردیولا در بخش اول صحبت‌های خود گفته است:

  • آخرین وضعیت بازیکنان 

ارلینگ هالند برای بازگشت نزدیک است اما مقابل تاتنهام حاضر نخواهد بود. جان استونز در لیست تیم حضور خواهد داشت و ادرسون نیز وضعیت خوبی دارد. مانوئل آکانجی برای بازی در دسترس نیست. 

  • جدایی کالوین فیلیپس به مقصد وست‌هم

برای کالوین که یکی از استثنایی‌ترین انسان‌هایی است که در عمرم دیده‌ام، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. او اردوی تیم را برای حضور در تست پزشکی وست‌هم ترک کرده است. با این حال، توافق کامل برای این انتقال هنوز حاصل نشده است. امیدوارم شش ماه خوبی برای فیلیپس باشد و فرصت بازی که شایستگی‌اش را دارد را به دست آورد. باشگاه برنامه‌ای برای خرید جانشین ندارد. 

  • عمر برادا، مدیر ارشد منچسترسیتی به منچستریونایتد پیوست 

برای او آرزوی موفقیت دارم. او دست راست فران سوریانو بود و نقش مهمی در منچسترسیتی داشت. باشگاه بهترین جانشین را پیدا خواهد کرد. ما تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را در باشگاه حفظ کنیم اما این جدایی‌ها می‌توانند رخ دهند.  

  • صحبت‌های الکساندر چفرین در مورد منچسترسیتی

به عنوان یک وکیل، رئیس یوفا باید صبر کند و بعد از آن هر چه دلش خواست، انجام دهد. الکساندر چفرین حق ندارد در مورد پرونده لیگ برتر صحبت کند. هر حکمی در مورد یوفا وجود داشته باشد، او باید احترام بگذارد. چفرین کارهای زیادی در یوفا دارد. ما می‌توانیم برای صحبت‌های او از خودمان دفاع کنیم. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. 

  •  بازی با تاتنهام 

بازی با اسپرز یک فینال است. بازی در ورزشگاه تاتنهام دشوار است، ما تا امروز در آنجا گلزنی نکرده‌ایم. آن‌ها تا به حال عملکرد بهتری نسبت به ما داشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی