|

چه خبر از عارف غلامی؟!

یکی از مهم‌ترین بازیکنان بلاتکلیف فوتبال ما که از آغاز این فصل تیم جدیدی را برای خود انتخاب نکرده، عارف غلامی است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بازیکنانی که به طرز عجیبی در این فصل وضعیت نامشخصی داشته، عارف غلامی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدافعی که در سال‌های گذشته یکی از ستون‌های خط دفاعی استقلال بود و در فصل منجر به قهرمانی بدون شکست آبی‌ها در لیگ برتر، نقش مهم و کلیدی داشت.

غلامی در ابتدای این فصل مذاکرات متعددی با مدیران باشگاه استقلال داشت و حتی در چند مقطع نیز طرفین به توافق نزدیک شدند ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد و این بازیکن از جمع آبی‌ها جدا شد تا فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد.

در مقاطعی، اخباری مبنی بر حضور این بازیکن در سپاهان به گوش می‌رسید ولی این موضوع نیز تحقق پیدا نکرد. غلامی در ادامه راهی فرانسه شد تا در صورت توافق با تیم‌های خواهانش، در لیگ این کشور به بازی بپردازد ولی حضور در اروپا نیز منتفی شد.

1990049 تاکنون نام باشگاه‌های زیادی به عنوان مقصد جدید عارف غلامی مطرح شده که تمامی این مذاکرات بی‌نتیجه بوده است. به نظر می‌رسد که غلامی در روند مذاکره با تیم‌های خواهانش، نمی‌تواند به توافق 51 درصدی برسد و قراردادش را به‌صورت رسمی به امضا برساند!

غلامی طی تمام این مدت، مشغول انجام تمرینات انفرادی بوده و او پیشنهاداتی نیز از ذوب آهن و نساجی داشته که آنها را رد کرده و به نظر می‌رسد او برای بازگشت به فوتبال ایران در انتظار رسیدن یک آفر از تیمی است که مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

مدافع سابق استقلال در این مدت مشغول انتشار تمرینات فردی خود به‌صورت استوری و انتشار آنها در فضای مجازی بوده ولی به نظر می‌رسد که باید تا پیش از بسته شدن پنجره زمستانی و پر شدن لیست باشگاه‌ها، این بازیکن مقصد جدیدش را مشخص کند.

این بازیکن با دوری از میادین در نیم فصل گذشته، شانس حضور در تیم ملی و شرکت در جام ملت‌های آسیا را نیز از دست داد. در دیدار با سوریه که به دلیل مصدومیت مجید حسینی و محرومیت کنعانی‌زادگان، امیر قلعه‌نویی مجبور به استفاده از روزبه چشمی در خط دفاعی شد، شاید حضور عارف در قطر می‌توانست منجر به فیکس بازی کردن او حداقل در آن یک مسابقه شود.

1990050

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات، این نگرانی وجود دارد که عارف غلامی در نیم فصل دوم نیز تیم جدید خود را انتخاب نکند. در شرایطی که این بازیکن هم از نظر سنی و هم از لحاظ کسب تجربه در موقعیت خوبی قرار دارد، می‌تواند خرید ایده‌آلی برای تیم‌های مدعی لیگ برتر باشد.

با جدایی از استقلال، نام غلامی پیرامون باشگاه‌های سپاهان و تراکتور شنیده می‌شد که حضور او در این تیم‌ها رخ نداد. طبیعتا این بازیکن شانسی برای بازگشت به جمع آبی‌های پایتخت نیز ندارد و طبیعتا حضور او در پرسپولیس نیز شدنی نیست. این بازیکن برای بازگشت به فرم ایده‌آلش، نیازمند بازی در یکی از تیم‌های لیگ برتر است و باید دید در نهایت عارف چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • منوچهر ذوقیپور ارسالی در

    بنده یک استقلالی ۶۶ساله هستم وتقریبا ۳آتیشه،متأسفانه باشگاه استقلال مخصوصا مدیر عامل و نکونام عزیز درخصوص عارف غلامی این بازکن جوان درعین حال باتجربه بینهایت بی مهری نمودند، ومن نمیبخشمشون!!!!! 💙💙💙💙

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی