|

کابوس پپ از راه رسید!

حضور صلاح در ترکیب لیورپول، آن هم در آنفیلد می‌تواند بدترین خبر برای پپ باشد که هرگز نتوانسته از درخشش ستاره مصری در امان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

امشب از ساعت 19.15 به وقت تهران لیورپول در آنفیلد میزبان منچسترسیتی است. یکی از ابهامات ترکیب قرمزها مربوط به محمد صلاح است.

اینکه ستاره مصری شرایط حضور در یازده‌تای ابتدایی را دارد یا خیر. بدون شک، پپ گواردیولا دعا می‌کند این اتفاق رخ ندهد چرا که صلاح همیشه کابوس او و تیمش بوده است.

1999670

بازی امشب می‌تواند تعیین کننده نبرد قهرمانی باشد و قطعا لیورپول به درخشش صلاح نیاز دارد اما ستاره مصری هفته‌ها مصدوم بوده و پنجشنبه گذشته توانست به میادین برگردد. به این ترتیب او هنوز در بهترین فرم خود نیست.

صلاح در جام ملت‌های آفریقا مصدوم شد و به لیورپول برگشت. او برابر برنتفورد به میدان رفت، یک گل زد و یک پاس گل نیز داد اما همان روز مصدوم شد و نتوانست در چند بازی مهم از جمله فینال جام اتحادیه به میدان برود ولی برابر اسپارتاپراگ 20 دقیقه بازی کرد تا نشان دهد دیگر مصدوم نیست و می‌تواند مقابل سیتی بازی کند اما هنوز مشخص نیست از ابتدا در ترکیب خواهد بود یا خیر.

1995573

صلاح به معنای واقعی کلمه کابوس منچسترسیتی است. او در 20 رویارویی با تیم تحت هدایت پپ 11 گل زده و 6 پاس گل نیز داده است. صلاح تنها به منچستریونایتد در فوتبال انگلیس بیشتر گل زده است (12 گل). هفت گل از یازده گل صلاح به سیتی در لیگ برتر بوده و دو بازی او برابر سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 18-2017 نیز فراموش نشدنی است . 

صلاح در تساوی 1-1 بازی رفت برابر سیتی در فصل جاری به آرنولد پاس گل داد و نقش مهمی در تک امتیاز قرمزها از اتحاد داشت. بدون شک اگر امروز صلاح در ترکیب ثابت نباشد، پپ نفس راحتی خواهد کشید و البته فعلا به نظر می‌رسد او از کابوس صلاح خلاص شده چون احتمالا کار را از روی نیمکت شروع می‌کند. با این حال باید منتظر ورود صلاح در نیمه دوم باشیم که می‌تواند ورق را برای قرمزها برگرداند. دوازدهمین گل صلاح به سیتی در راه است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی