|

فیل فودن علیه پپ گورادیولا!

فیل فودن، ستاره تیم منچسترسیتی، معتقد است او هنوز بازیکنی در کلاس جهانی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

فیل فودن مدعی شد که با وجود تعریف و تمجید از سوی پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، هنوز به جایگاهی در سطح جهانی نرسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ پس از پیروزی 1-0 منچسترسیتی مقابل بورنموث در هفته گذشته در لیگ برتر، جایی که فودن گل برتری را به ثمر رساند، پپ گواردیولا از بازیکن ملی پوش انگلیس به عنوان بازیکنی در سطح جهانی و یک فوق ستاره تمجید کرد واو را به‌خاطر تطبیق پذیری‌اش ستود.

فودن در این رابطه گفت: «من هنوز ستاره‌ای در سطح جهانی نیستم. فکر می‌کنم در آینده پتانسیل این را دارم اما شنیدن این حرف از سرمربی برای من خاص است. من هنوز هم می‌خواهم به پیشرفت ادامه دهم و تلاش کنم بازیکنی که مربی می‌خواهد، باشم. من باید این کار را به‌طور مداوم در بزرگترین بازی‌ها و بهترین موقعیت‌ها انجام دهم.»

فودن ادامه داد: «باید برای چند سال این کار را انجام دهید و آن موقع است که شما وضعیتی در کلاس جهانی را به دست می‌آورید. من از فصل خودم لذت می‌برم و در حال حاضر در فرم خوبی هستم، بنابراین می‌خواهم به درخشش ادامه دهم. شاید این بهترین فصل من باشد، بله. این باثبات‌ترین روزهای فوتبالی من است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی