|

هیاهوی فرودگاه سرمربی مدنظر تراکتوری ها را پراند!

هواداران تراکتور پس از بازگشت تراکتور به تبریز به خودروی ون حامل بازیکنان حمله کردند

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل تراکتور می‌گوید اتفاقات فرودگاه تبریز موجب ایجاد تردید در سرمربی خارجی مدنظر آن‌ها شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، تراکتور این روزها شرایطی بحرانی را سپری می‌کند و واکنش هواداران این تیم پس از باخت به نساجی در فرودگاه شهید مدنی تبریز نشان‌دهنده خشم و عصبانیت بی‌سابقه تی‌تی‌ها از تیم محبوبشان است. هواداران تراکتور پس از بازگشت تراکتور به تبریز به خودروی ون حامل بازیکنان حمله کردند و شعارهای اعتراضی زیادی علیه مدیریت، بازیکنان و کادرفنی سر می‌دادند.

اتفاقاتی که رسانه رسمی تراکتور با انتشار بیانیه‌ای آن را تقبیح کرده و هوشنگ نصیرزاده در صحبت‌های جدیدش که برخی خبرگزاری‌ها آن را منتشر کرده‌اند، مدعی شده این اتفاقات باعث ایحاد تردید در کریستوفر کولمن گزینه خارجی مدنظر آن‌ها برای هدایت تراکتور شده است.

نصیرزاده می‌گوید حتی چند مربی ایرانی که مدنظر باشگاه بوده هم اتفاقات شب گذشته را اینگونه تفسیر کرده‌اند که در تبریز مشکلاتی وجود دارد و پاسخ این باشگاه را نمی‌دهند و حتی این اخبار را به سرمربی منتخب تی‌تی‌ها یعنی کریس کولمن هم فرستاده‌اند و او هم تا حدودی مردد است.

مدیرعامل قرمزها به نگرانی برخی بازیکنان هم اشاره کرده و گفته برخی از بازیکنان مدعی هستند فوتبال یک ورزش است ولی حملاتی که افتاده این موضوع را به حاشیه برده است. نصیرزاده البته تاکید می‌کند شمار این عده بسیار محدود هستند و درصد زیادی از طرفداران تراکتور که نگاه منطقی به فوتبال دارند، از این مسائل ناراحت هستند.

صحبت‌های انتهایی مدیرعامل تی‌تی‌ها هم جالب است و وی اظهار می‌دارد که گزینه مدنظر تراکتور خارجی است چرا که مردم در مورد او پیش‌داوری ندارند و این تیم امیدوار است انتخاب خود را تا فردا نهایی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی