|

مهاجم سابق استقلال مارکوپولو شد!

محسن کریمی سه بار رباط صلیبی کرد و یک بار هم دچار مصدومیت شدید از ناحیه کتف شد که کار او را به جراحی کشاند.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم اسبق استقلال برای چندمین بار در سال‌های اخیر تیم عوض کرد و دوباره راهی نساجی شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، محسن کریمی به یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان لیگ ایران معروف است. او که زمانی عنوان مورچه اتمی استقلال را به خود اختصاصی داده و با سرعت و تکنیک بالا در حال تبدیل شدن به یکی از ستارگان فوتبال ایران بود، بارها دچار مصدومیت‌های شدید شد.

او در طول دوران بازیگری خود، سه بار رباط صلیبی کرد و یک بار هم دچار مصدومیت شدید از ناحیه کتف شد که کار او را به جراحی کشاند. 

آخرین فصلی که کریمی برای استقلال بازی کرد، به لیگ نوزدهم برمی‌گردد. پس از هت‌تریک در پارگی رباط صلیبی و ضعف بدنی شدید، مسئولان استقلال تصمیم گرفتند قرارداد این بازیکن را برای لیگ بیستم تمدید نکنند و او درنهایت راهی گل‌گهر شد تا شاگرد امیر قلعه‌نویی شود. اما مصدومیت در آنجا هم دست از سر این بازیکن برنداشت و کریمی به طور کامل نیم فصل دوم لیگ بیستم را از دست داد و درنهایت از گل‌گهر جدا شد. این بازیکن مازندرانی، روز 30 آذرماه 1400 به شهر زادگاه خود رفت و به صورت رسمی به نساجی پیوست.

کریمی حدود دو سال در نساجی حضور داشت و پس از جدایی از این تیم، در اسفندماه ۱۴۰۲ با عقد قراردادی به تیم دسته یکی خوشه طلایی پیوست و شاگرد خسرو حیدری شد.

این بازیکن 29 ساله که متولد ساری است و فوتبال حرفه‌ای خود را از رده‌های پایه این شهر شروع کرده، هم اکنون بار دیگر به زادگاه خود برگشته تا در ادامه لیگ، پیراهن نساجی را برتن کند و برای تیم ساکت الهامی به میدان برود.

کریمی پس از جدایی از استقلال، یک دوران مارکوپولویی را سپری کرد و باید دید این بار چه سرنوشتی در مازندران در انتظار وی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی