|

کنایه مورینیو به آرتتا

مورینیو به طرز نگاه رسانه‌های انگلیسی به تاکتیک‌های میکل آرتتا در بازی آرسنال مقابل منچسترسیتی طعنه زد.

لینک کوتاه کپی شد

توپچی‌ها در ۳۱ مارس راهی ورزشگاه اتحاد شدند، دیداری که به عنوان جدالی سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی لقب گرفته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با این حال، این رویارویی، به شدت ناامیدکننده از آب درآمد و تنها سه شوت در چارچوب بین دو تیم رد و بدل شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. آرسنال با اتخاذ یک استراتژی تدافعی به مصاف منچسترسیتی رفت. تیم آرتتا تنها 27 درصد مالکیت توپ در برابر سیتی داشت، اما در نهایت با ارائه نمایشی سرسخت و منظم، یک امتیاز گرفت و آرسنال را در رقابت‌های برای قهرمانی نگه داشت.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام که رسانه‌های انگلیسی او را به خاطر بازی دفاعی تیمش، با اصطلاح " اتوبوس پارک کردن" به تمسخر می‌گرفتند و نگاهی کاملاً منفی به سبک بازی تیم‌های او داشتند، از واکنش متفاوت رسانه‌ها به عملکرد آرسنال در بازی با سیتی ابراز تعجب کرد. آقای خاص در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت:

از دیدن موفقیت این پسر [آرتتا] خوشحالم، چون او را دوست دارم. و خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می‌رود. اما از نحوه‌ی بازی آرسنال برای کسب آن یک امتیاز و طرز صحبت رسانه‌ها درباره‌اش تعجب می‌کنم. تعجب می‌کنم رسانه‌ها از استراتژی جادویی آرتتا برای آن بازی صحبت کردند. ولی در زمان من، خبری از استراتژی جادویی نبود. با این‌که من چند بار در خانه منچسترسیتی پیروز شدم، کسی نمی‌گفت استراتژی مورینیو فوق‌العاده بوده، در عوض می‌گفتند تدافعی بازی کرد؛ اتوبوس پارک کرد؛ اتوبوس دو طبقه پارک کرد! نگاهی که به من داشتند کاملاً متفاوت بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی