|

یوسو سسما با استقلال خداحافظی می کند؟

اگر شرایط عوض نشود، یکی از مربیان کنونی استقلال فصل آینده به احتمال فراوان در این تیم باقی نخواهد ماند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اینکه جواد نکونام به سمت سرمربیگری استقلال برگزیده شد، تاکید کرد یک مربی اسپانیایی که به کارش کاملاً ایمان دارد باید به جمع مربیان استقلال اضافه شود و سرانجام زمینه برای حضور یوسو سسما به جمع مربیان استقلال فراهم شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، مردی که سرمربی استقلال به لحاظ تمرینات بدنسازی و کارهای قدرتی و هوازی اعتقاد فراوانی به او دارد و حتی گاهی اوقات که یوسو در ایران نبود، استقلال بر اساس برنامه‌ای که او از اسپانیا ارسال کرده و به تایید جواد نکونام رسیده بود، تمرین می‌کرد اما حالا شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مرد اسپانیایی از وضعیت موجود راضی نیست و اگر رضایتش جلب نشود، فصل آینده حتی در صورت ماندن جواد نکونام هم احتمال اینکه سسما در استقلال ماندگار شود، زیاد نیست.

مربی اسپانیایی استقلال از شرایطی که برایش ایجاد شده رضایت ندارد و بابت اتفاقاتی که در طول فصل اتفاق افتاد، دلخور است. از بحث  صدور آیدی کارت گرفته تا مسائل مالی و... یوسو حتی بعد از پایان مسابقه با شمس آذر از عوامل اجرایی استقلال گلایه داشت که چرا مقدمات برگزاری یک جلسه میان او و علی خطیر را فراهم نمی‌کنند تا مشکلاتش را به طور علنی با مدیرعامل باشگاه در میان بگذارد؟!

اینطور که در اطراف تیم می‌شنویم، یوسو سسما در صورت فراهم نشدن شرایط مورد نظرش، در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد و دیگر در کادر فنی آبی‌پوشان باقی نخواهد ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی