|

(ویدیو) خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن 28 بهمن

در مرحله یک شانزده نهایی لگ قهرمانان اروپا بارسلونا و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از دو ماه وقفه، رقابت های لیگ قهرمانان سه شنبه شب از سر گرفته شد و در مهم ترین مسابقه، بارسلونا در خانه پذیرای پاری سن ژرمن بود که این دیدار با برتری چهار بر یک پاریسی ها به پایان رسید.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که پاری سن ژرمن از غیبت نیمار و آنخل دی ماریا رنج می برد، اما بهترین خبر برای بارسلونا قرار گرفتن جرارد پیکه در لیست این تیم بود.

01573352

 

دقیقه 28 پنالتی بحث برانگیز برای بارسلونا

بر هم خوردن تعادل دی یونگ در داخل محوطه جریمه پاریسن ژرمن، اعلام پنالتی برای بارسلونا را به همراه داشت، پنالتی که خیلی هم مشکوک بود اما داور بعد از چک کردن VAR تصمیم خود را حفظ کرد.

لیونل مسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که ناواس جهت ضربه او را هم درست تشخیص داده بود، با نشانه گرفتن دقیق گوشه سمت راست دروازه، گل اول بارسا را به ثمر رساند.

واکنش نیمار به پنالتی بارسایی ها

نیمار که این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده، بلافاصله توئیت کرد:« پنالتی خنده دار.»

 

01573386

 

دقیقه 32 امباپه کار به تساوی کشاند

امباپه خیلی زود زهر خود را بعد از گل بارسال ریخت و تنها بعد از 5 دقیقه بازی را به تساوی کشاند. مهاجم پاریسن ژرمن داخل محوطه جریمه بعد از دریافت توپ به راحتی لانگله و پیکه را از پیش رو برداشت و با شوتی غیرقابل مهار دروازه ترشتگن را باز کرد.

دقیقه 63؛ پنالتی بارسا سوخت!

دقیقه 63 بازی بارسا و پی اس جی و در حالی که بازی 1-1 نساوی دنبال می شد، ارسال توپ جوردی آلبا روی خط محوطه جریمه به دست مویزه کین برخورد کرد.

بیورن کوئیرس داور بازی در چند قدمی بود و پنالتی تشخیص نداد و صحنه توسط وی ای آر هم بازبینی نشد در حالی که بارسایی ها شدیدا اعتقاد به پنالتی داشتند. دو دقیقه بعد بارسا گل دوم را دریافت کرد.

01573409

دقیقه 65؛ گل دوم پاریس توسط امباپه

روی اشتباه عجیب مدافعان بارسا، امباپه دومین گل خود را هم به ثمر رساند. بارسلونایی ها در این صحنه اعتقاد به آفساید داشتند اما بعد از بازبینی صحنه توسط داور، گل دوم پاریس صحیح تشخیص داده شد.

دقیقه 70؛ اشتباه مرگبار بارسا و گل سوم پاریس

روی اشتباه مرگبار مدافعان بارسلونا در یارگیری، مویس کین با یک ضربه سر دیدنی گل سوم تیمش را هم وارد دروازه میزبان کرد.

دقیقه 85؛ هت تریک امباپه...

مهاجم فرانسوی پاریسی ها روی یک ضد حمله تند و تیز و فرار هوشمندانه از آفساید، بغل پایی غیرقابل مهار را روانه دروازه ترشتگن کرد تا گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی