|

سولسشایر: متأسفم که فرصت فشار به منچسترسیتی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت تساوی شاگردانش در خانه لیدزیونایتد و از دست دادن فرصت کم کردن فاصله با منچسترسیتی صدرنشین ابراز تأسف ک…

لینک کوتاه کپی شد

اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از تساوی بدون گل تیمش در خانه لیدزیونایتد بسیار ناراحت است. تیم او در صورت پیروزی در الندرود می‌توانست فاصله‌اش را با سیتی صدرنشین به 8 امتیاز کاهش دهد اما با این تساوی فاصله دو تیم شهر منچستر 10 امتیازی ماند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ گفت: امروز واقعاً روز ما برای استفاده از موقعیت‌های‌مان نبود. این تساوی ناراحت کننده است چون ما قصد داشتیم با کسب پیروزی روی منچسترسیتی فشار بیاوریم اما نتوانستیم گل بزنیم.

با تساوی در خانه لیدز، روند شکست‌ناپذیری منچستری‌ها ادامه پیدا کرد و تعداد بازی‌های بدون باخت آنها در تمامی رقابت‌ها به 13 مورد رسید. همچنین روند شکست‌ناپذیری این تیم در بازی‌های خارج از خانه‌اش در لیگ برتر هم ادامه پیدا داشت و به 24 بازی رسید.

سولسشایر افزود: من تیم‌های زیادی را ندیدم که در نیمه دوم بازی‌های‌شان مقابل در لیدز در این فصل آنگونه که ما مسلط بودیم، بر توپ و میدان سلطه داشته باشند چون لیدز واقعاً تیم قدرتمند و آماده‌ای است. انسجام بازی آنها بسیار خوب است و از روی حریفانش رد می‌شوند اما من فکر می‌کنم که در نیمه دوم این تیم ما بود که چنین کار را با لیدز انجام داد. من واقعاً نمایشی که از بازیکنانم در نیمه دوم دیدم را دوست داشتم چون ما بر نیمه زمین آنها مسلط شده بودیم و اجازه نمی‌دادیم به زمین ما بیایند. از من از تمرکز بازیکنانم و انگیزه‌ بالایی که آنها برای رقم زدن پایانی خوب برای فصل دارند راضی‌ام.

قبل از شروع بازی یک هواپیما بر فراز ورزشگاه الند رود به پرواز درآمد که یک بنر با مضمون «2 میلیارد پوند دزدیده شد. گلیرز‌ها بیرون» را به نمایش گذاشت.

سولسشایر با مزاح درباره این موضوع و بیان اینکه این حرکت زیر سر هیچ‌یک از بازیکنان یا دستیاران او نبوده است، بابت از بین نرفتن تمرکز بازیکنانش به خاطر اعتراض هواداران به مالکان باشگاه و حواشی چند روز اخیر پیرامون سوپرلیگ اروپا گفت: خوشحالم که تمرکز بازیکنانم از بین نرفت. آنها برای رقم زدن یک پایان خوب برای فصل خیلی مصمم هستند. از حالا روی بازی‌مان برابر رم (در نیمه نهایی لیگ اروپا) تمرکز می‌کنیم و بین بازی رفت و برگشت‌مان مقابل این تیم باید با لیورپول هم روبه‌رو شویم. به همین دلیل من اصلاً نگران افت تمرکز بازیکنانم نیستم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی