|

خبر خوش برای آبی پوشان؛ احتمال ماندن قایدی در استقلال بیشتر شد

مهدی قایدی

مهدی قایدی با وجود عملکرد درخشانی که در استقلال داشته، فعلا پیشنهادهای خوب خارجی‌ ندارد و احتمال ماندنش در استقلال زیاد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم‌های حاضر در لیگ برتر کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند. یکی از بازیکنانی که صحبت‌های زیادی در مورد لژیونر شدن او وجود دارد، مهدی قایدی ستاره استقلالی‌ها است. هواداران استقلال دوست دارند قایدی که با این تیم قرارداد دارد، بماند و مهدی هم دوست دارد راه همشهری خود مهدی طارمی را برود و خود را به بازی در سطح اول فوتبال اروپا برساند. صحبت‌های زیادی در مورد تیم‌هایی که خواهان مهاجم ریزنقش استقلالی‌ها هستند، شده است. در واقعیت اما قایدی پیشنهادهایی که از نظر مالی خوب باشد را فعلا دریافت نکرده است.

به گزارش«شایانیوز»، باشگاه آ.ا.ک‌ آتن یونان یکی از تیم‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ملی‌پوش استقلال شده. آتنی‌ها که احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی ایران را هم به تازگی جذب کرده‌اند و کریم انصاری‌فرد را هم در ترکیب خود دارند، به باشگاه استقلال پیشنهاد داده‌اند که مبلغی که بابت صدور رضایتنامه قایدی باید پرداخت کنند را در چند قسط به این تیم بپردازند. مسئولان باشگاه استقلال که تا کمتر از یک ماه دیگر تیمشان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود، با این درخواست یونانی‌ها موافق نیستند و می‌خواهند در صورت جدایی قایدی در این روزها، پول خوبی را بدست آورند تا بتوانند در فصل نقل و انتقالات بازیکن خوبی را به عنوان جایگزین او به خدمت بگیرند.

دیگر تیمی که نامش به عنوان مشتری قایدی مطرح شده، الغرافه قطر است. مسئولان الغرافه به تازگی آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کرده و شنیده می‌شود استراماچونی می‌خواهد سهمیه بازیکن آسیایی خود را به شاگرد سابقش قایدی اختصاص دهد. پیشنهاد قطری‌ها به باشگاه استقلال مبلغ قابل توجه‌ای نبوده و استقلالی‌ها با این پیشنهاد حاضر نیستند مهاجم ملی‌پوش خود را از دست بدهند.

آن چیزی که در مورد قایدی که این روزها تعطیلات خود را در شهر دبی پشت سر می‌گذارد مشخص شده این است که این بازیکن فعلا پیشنهادی که از نظر مالی خوب باشد دریافت نکرده و احتمال ماندنش در استقلال بیشتر از رفتنش است. مگر اینکه در روزهای آینده الغرافه‌ای‌ها پیشنهاد مالی بهتری را برای جذب قایدی به استقلالی‌ها بدهند و باعث وسوسه شدن مسئولان این باشگاه و مهدی شوند.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی