|

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس مبارزه؛ شانس پیروزی کدام بیشتر است؟

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ دو غول تکنولوژی قرار است در قفس و به سبک مبارزان UFC با هم مبارزه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مارک زاکربرگ و ایلان ماسک دو تن از ثروتمندترین افراد جهان تصمیم گرفتن با یکدیگر مبارزه کنند. مبارزه نه در میدان تکنولوژی بلکه در قفس و به سبک مبارزان ufc. در این نوع رویداد‌ها معمولاً یک نفر بر اثر ضربات روی زمین می‌افتد و نفر دوم دستان خود را به‌نشانه‌ی پیروزی بالا می‌برد.

اما اختلاف زاکربرگ و ایلان ماسک از کجا شروع شد؟

از زمانی‌که متا به‌طور آشکار از برنامه‌‌های خود برای راه‌اندازی پلتفرم رقیب توییتر خبر داد، تنش‌ها بین زاکربرگ و ماسک افزایش یافت. پلتفرم جدید متا که همچنان دردست توسعه قرار دارد به‌عنوان Project 92 شناخته می‌شود و احتمالاً با نام Threads منتشر خواهد شد. این شبکه‌ی اجتماعی اکنون به‌عنوان تهدید بسیار مهم توییتر درنظر گرفته می‌شود و مدیران ارشد متا نیز نسبت‌به این واقعیت که برنامه‌ی آن‌ها شباهت زیادی با توییتر دارد آگاه هستند و البته زاکربرگ از‌آن به‌عنوان «پاسخ متا به توییتر» یاد می‌کند.

یکی از کاربران توییتر با حالتی طعنه‌آمیز به ماسک گفت: «بهتر است مراقب باشید، زیرا شنیده‌ام زاکربرگ ورزش جوجیتسو انجام می‌دهد.» مدیرعامل تسلا و مالک توییتر نیز درپاسخ به این نوع توییت‌ها گفت: «اگر او باشد، من برای مبارزه در قفس آماده هستم.»

زاکربرگ پس‌از مشاهده‌ی رجزخوانی ماسک، پاسخ او را در اینستاگرام منتشر کرد. او همچنین با اشتراک‌گذاری توییت ماسک پاسخ داد: « لوکیشن را برای من بفرست.»

569

تا اینجای کار بسیاری از افراد تصور می‌کردند، رجزخوانی‌های بین ماسک و زاکربرگ صرفاً نوعی سرگرمی مخصوص افراد ثروتمند است. به‌هر حال به‌نظر می‌رسد تیم ارتباطی زاکربرگ در گفت‌وگو با ورج اعلام کرده که او واقعاً قصد دارد با ماسک مبارزه کند. البته برای انجام این مبارزه، قطعاً ایلان ماسک نیز باید تأییدیه‌ی نهایی را اعلام کند. طبق اعلام ورج، پست‌ زاکربرگ در حساب اینستاگرام او درواقع شوخی نبوده و بدین‌ترتیب اکنون توپ در زمین ماسک است.

قطعاً تماشای مبارزه‌ی قفس بین دو میلیاردر معروف حوزه‌ی فناوری جذاب خواهد بود.

1687430379816

ایلان ماسک برنده می شود یا زاکربرگ؟

ایلان ماسک 51 ساله است بسیار قدبلند به‌نظر می‌رسد و حدود 190 سانتی متر بلندی قامت دارد و وزنش هم 80 کیلوگرم است. در آن سو مالک اینستاگرام و واتس آپ حدود 70 کیلیوگرم وزن دارد و قدش هم 15 سانتی از ماسک کوتاه تر است اما در عوض زاکربرگ تمرینات بدنی زیادی انجام داده و به‌نظر می‌رسد شرایط جسمانی بسیار آماده‌ای دارد.

528

زاکربرگ به صورت حرفه ای جوجیتسو کار است و حتی اخیراً در مسابقات ایالتی مدال هم گرفت

البته ایلان ماسک هم گویا تجربه هنرهای رزمی را دارد. او اخیرا در پادکست جو روگان اظهار داشت که از کودکی در رشته های جودو، کیوکوشین کاراته و تکواندو تمرین کرده است و اخیراً برای مدت کوتاهی در جیو جیتسو برزیلی تمرین کرده است. اما خُب او مدال ها و در نتیجه اثبات نتایجی که زاکربرگ دارد را ندارد.

500

ثروت ایلان ماسک و زاکربرگ چقدر است؟

ایلان ماسک چند سالی می شود که ثروتمندترین فرد دنیا است. در واقع بعد از اینکه جف بزوس مالک آمازون مجبور شد بخشی زیادی از ثروتش را به خاطر جدا شدن از همسرش به او بدهد ایلان ماسک جایی او را گرفت و هم اکنون با 246 میلیارد دلار در صدر ثروتمند ترین افراد دنیا قرار دارد. ثروت زاکربرگ اما از نصف ماسک هم کمتر است و او در حدود 100 میلیارد دلار دارای دارد.

107260948-1687448266133-Elon_VS_Zuckerberg_-02

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی