|

مرگ یا قتل همسر اول ترامپ؛ مامانِ ملانیا بعد کلی خوشی رکب ترامپ قماربازُ خورد!

در اینجا عکس هایی از همسر اول دونالد ترامپ که به تازگی از دنیا رفته خواهید دید. همچنین نظریه های موجود درباره علل مرگ نیز بیان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همسر اول دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، ایوانا ترامپ به تازگی در سن 73 سالگی بر اثر افتادن از پله های خانه اش از دنیا رفت. دونالد ترامپ از همسر اول خود سه فرزند دارد که نام های آن ها دونالد جونیور؛ اریک و ایوانکا است. همسر اول ترامپ در مصاحبه ای علت جدایی خود از ترامپ را خیانت دونالد بیان کرد. فرزندان ایوانا علاقه بسیاری به او داشتند و به گفته آن ها ایوانا ترامپ، درس های زیادی درباره شفقت و سخاوت و البته قاطعیت از مادرشان یاد گرفته اند.

اما از زمان پخش خبر مرگ ایوانا توسط دونالد ترامپ، حواشی بسیاری برای شیوه مرگ همسر او بر سر زبان ها افتاده است. خیلی از افراد معتقدند مرگ او یک قتل از پیش برنامه ریزی شده به شمار می آید؛ زیرا براساس گزارش پزشکی قانونی و با توجه به کالبد شکافی صورت گرفته آثار ضرب و شتم روی جسد ایوانا ترامپ تشخیص داده شده است.

ولی از طرف دیگر برخی از مقامات رسمی کشور آمریکا این سخنان را رد کردند و در مصاحبه با نشریات توضیح دادند که هیچ گونه نشانه ای از ورود اجباری به خانه ایوانا وجود ندارد و او به مرگ طبیعی مرده است. این در حالی است که پلیس نیویورک با دقت و بررسی تمام جزئیات همچنان نظریه قطعی خود را در این باره بیان نکرده است.

sbdjhsd

gshjdfg

dfjf

jsfsf

krfdjh

jdfj

jdjsf

fhdfs

sejfejf

rgedfdf

sfefhkw

sgdhfs

sjsdf

jsfdegj

yjk

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی