|

ورود به صنعت مد

دختر کاملا هریس معاون بایدن مدل شد

در حقیقت الا، علاقه زیادی به لباس و پوشیدن برند های جدید دارد و همچنین در حال گذراندن تحصیلات خود در زمینه هنر های زیبا با گرایش طراحی…

لینک کوتاه کپی شد

دختر معاون رئیس جمهور آمریکا، کاملا هریس و داگ امهوف، الا امهوف پیش از مراسم تحلیف بایدن با شرکت مدلینگ IMG قراردادی را امضا کرد. 

پس از اعلامیه آماندا گورمن، شرکت IMG اعلام کرد که امهوف به جمع جیجی حدید، کارلی کلوس و بسیاری از مدل های برتر در صنعت مد پیوسته است. 

ایوان بارت، مدیر شرکت مدلینگ IMG نیز در این باره گفت: "موفق شدن افراد در این صنعت تنها به ظاهر و اندام آنها بستگی ندارد بلکه روحیه مثبت و قوی در این حرفه بسیار تاثیر گذار است که الا نیز از شوخ طبعی و روحیه بالایی برخوردار است. به علاوه، من زمانی که الا را با یک کت تک درخشان با برند Miu Miu دیدم، با خود گفتم که او رسما وارد این حرفه شده است". 

در حقیقت الا، علاقه زیادی به لباس و پوشیدن برند های جدید دارد و همچنین در حال گذراندن تحصیلات خود در زمینه هنر های زیبا با گرایش طراحی لباس در مقطع ارشد در  دانشکده طراحی پارسونز در نیویورک است. 

با این وجود او نظر دیگری در این باره دارد و در یکی ازمصاحبه های خود نیز گفت: " وقتی جوان تر بودم هرگز خودم را در چنین حرفه ای تصور نمی کردم. من هم مانند خیلی از دخترانی که خود را آنطور که باید قبول ندارند، از اعتماد به نفس بالایی برخوردار نیستم واحساس می کنم وارد شدن به دنیایی که کاملا بر اندام من تمرکز دارد، کمی برایم ترسناک به نظر می رسد. نمی دانم که با این خالکوبی ها و مدل موی عجیبم در این حرفه باید چه کار کنم و هنوز هم باورم نمی شود که وارد شرکت های بزرگ مدلینگ شده ام".  

الا، در حالی این صحبت ها را مطرح می کرد که برای بار نخست پا به صنعت مد نمی گذاشت چرا که او پیش از آن با شرکت های مدلینگ کوچکتردیگری همکاری می کرد اما با این وجود، از وارد شدن به این دنیای پر از چالش و انجام آن به عنوان یک حرفه اصلی، کمی واهمه داشت. 

او همچنین در یکی از مصاحبه های دیگر خود درمورد هیجاناتش از وارد شدن به مرحله جدید زندگی خود صحبت کرد و اظهار نمود که مدت ها طول کشیده تا بتواند خانواده مشهور خود را برای انجام این کار، متقاعد کند و در این باره گفت: "خانواده ام در ابتدا کمی نگران بودند اما زمانی که علاقه شدید من به صنعت مد و لباس را دیدند، نظر خود را تغییر دادند و حالا فکر می کنم آنها هم همانند من از اینکه بخشی از این دنیای پر تنوع و جذاب باشم، هیجان زده هستند". 

ella-emhoff-crop-gty-rc-210129_1611936263218_hpMain_16x9_1600

img-models-1611915937static.foxnewsceb197d1-49c2-4386-8a85-edae5eee5f7f-1Screen-Shot-2021-01-28-at-10.18.02-PM-1280x7207184

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی