|

(عکس) علت درگذشت سهیل گوهری مدیر روابط عمومی یک روزه استقلال چه بود؟

سهیل گوهری، مدیر روابط عمومی سابق باشگاه استقلال که تنها یک روز در این پست بود و بلافاصله پس از انتصاب استعفا کرده بود در اثر ابتلا به…

لینک کوتاه کپی شد

سهیل گوهری، مدیر روابط عمومی سابق باشگاه استقلال به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

گوهری چندی پیش به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال انتخاب شد ولی به خاطر بعضی از اظهاراتش در توییتر تنها ۲۴ ساعت در این باشگاه حضور داشت و خیلی زود از سمتش کنار رفت. مرحوم گوهری پس از آن به بیماری کرونا مبتلا شد و صبح امروز درگذشت.

ماجرای انتصاب و استعفای یک وزه گوهری

سهیل گوهری که چهارشنبه هفته گذشته و با حکم مدیرعامل استقلال به‌عنوان مدیر روابط عمومی این باشگاه منصوب شده بود، اما یک روز بعد استعفا کرد. آقای گوهری در متن نامه‌ی استعفای خود خطاب به مدیرعامل استقلال نوشته است: «با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و درگیر شدن خانواده بنده با این بیماری امکان حضور فعالانه در باشگاه را نداشته و در شرایط حساس کنونی که تیم محبوبم استقلال در آن قرار دارد، اخلاقی نمی‌دانم که بدون تمرکز کافی که ناشی از مشکلات خانوادگیست حقی از هوادار و باشگاه ضایع کنم». بیماری خانواده یا فشار اصولگرایان؟! اما آیا این استعفا تنها به دلیل «درگیر شدن» خانواده‌ی سهیل گوهری با بیماری کرونا بوده است؟ ساعاتی پس از اعلام حکم انتصاب گوهری به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال سایت اصولگرای مشرق نیوز نوشته بود: «سهیل گوهری که عنوان می‌شود با فشار وزارت ورزش و جوانان به استقلال رفته، دارای سابقه‌ای از مواضع هتاکانه و تاسف‌برانگیز است که بایستی دستگاه‌های ذیربط مانع از حضور و بروز آنها در چنین مناصبی شوند. البته، بایستی بررسی شود که چه کسانی موجب چنین انتصاب‌هایی نبز شده اند تا زمینه چنین اتفاقاتی از بین برود».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی