|

شایعه جدایی و طلاق شهاب حسینی از همسرش همزمان با همرفیق

شایعه جدایی و طلاق شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در شبکه های مجازی دست به دست می شود. ام این شایعه از کجا آمده و منشا آن چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

همزمان با نزدیک شدن به پخش همرفیق شایعه عجیب درخصوص شهاب حسینی در شبکه های مجازی پخش شده است و آن طلاق و جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری است.

منشأ شایعه جدایی شهاب حسینی از همسرش چه بود؟

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری هر دو نفر یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده اند و از طرفی در صفحه هیچ کدام از این دو نفر هیچ عکس دو نفره ای دیگر وجود ندارد. اینها باعث شد که شائبه طلاق این زوج در فضای مجازی مطرح شود.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. من آن زمان سید شهاب حسینی بودم ، ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم البته هر دو والدین ما سعی کردند دست ما را بگیرند. اما قرار بود روی دو پای خود بایستیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. خلاصه اینکه من ، سید شهاب الدین 22 ساله و پریچهر قنبری ، زندگی مشترکمان را با تمام کمبودهای خود شروع کردیم و تا امروز با وجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها ، ما همیشه در کنار هم بوده ایم.

فرزندان شهاب حسینی

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند. شایعه جدایی و طلاق شهاب حسینی از همسرش همزمان با همرفیق

شهاب حسینی و پریچهر قنبری در کنار فرزندان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی