|

ویدیو لحظه ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره)

ویدیو لحظه ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) در دیدار با خانواده شهید سردار سلیمانی و ترجمه آیه ای که روی دیوار حسینیه نصب…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

روز گذشته قرار بود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) با خانواده شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار کنند. در ادامه می توانید ویدیو لحظه ورود حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به حسینیه امام خمینی (ره) مشاهده بفرمایید.

ویدیو لحظه ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره)

چندی پیش متاسفانه رسانه ها و شبکه های معاند و مخالف اسلام اقدام به انتشار اخباری کذب در خصوص وضعیت جسمانی رهبر معظم و وخامت حال ایشان منتشر کرده بودند. این اخبار تماما کذب بوده و از سمت رسانه های داخلی تکذیب شد. صبح روز گذشته الحمدالله رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار کردند. در ادامه می توانید ویدیو لحظه ورود رهبر به حسینیه امام خمینی (ره) را مشاهده بفرمایید.

ترجمه آیه ای که در حسینیه امام خمینی در دیدار رهبر با خانواده شهید سلیمانی نصب شده بود

در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی حضرت آیت الله خامنه ای با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کردند. در دیدار خانواده شهید سلیمانی با رهبر انقلاب روز گذشته در حسینیه امام خمینی برگزار شد، آیه ‌ای در حسینیه امام خمینی (ره) نصب شده بود که معنای آن قابل توجه بود. این آیه و ترجمه آن را در ادامه بخوانید.

«منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. از سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳ پیشنهاد می شود: نگاهی به ساده زیستی رهبر انقلاب اسلامی ایران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی