|

گل محمدی به سرسخت ترین حریفش رسید؛ یحیی طلسم می شکند؟!

گل محمدی در تمام دیدار های رسمی به عنوان سرمربی تنها یک بار توانسته سپاهان را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی  امروز به دنبال شکستن طلسم سپاهان در لیگ برتر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس امروز در یک دیدار سنگین و حساس مقابل سپاهان بازی خواهد کرد. آن هم در شهر اراک که پرسپولیس تا به حال موفق به پیروزی در این شهر نشده و همین موضوع باعث انتخاب این شهر و استادیوم امام خمینی از سوی سپاهانی ها شده است.

اما واقعیت این است  یحیی گل محمدی نه تنها باید به دنبال شکستن طلسم پیروز نشدن پرسپولیس در این استادیوم باشد بلکه باید برای اولین بار موفق شود در لیگ برتر و در جریان بازی سپاهان را شکست دهد.

نگاهی به آمار تقابل های یحیی گل محمدی در جایگاه سرمربی در تمام تیم هایی که هدایت شان را برعهده داشته حکایت از آن دارد او 14 بار مقابل سپاهان قرار گرفته و در تمام این 14 دیدار تنها یک بار موفق به شکست سپاهان شده که آن هم به همان بازی 3 بر صفر برمی گردد که کمیته انضباطی به دلیل حاضر نشدن سپاهان در میدان، بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد.

چهارم اسفند 98 پرسپولیس برای بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان حاضر شد اما سپاهان در اعتراض به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران از حضور در زمین بازی سر باز زد تا در نهایت به دلیل حضور نداشتن سپاهان، بازی برگزار نشود و بازی با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.

این تنها پیروزی لیگ برتری یحیی گل محمدی در جایگاه سرمربی مقابل سپاهان محسوب می شود که البته در جریان بازی نبوده است. باید منتظر بود و دید بالاخره این طلسم شکسته خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی