|

نانواهای کرج به گوش باشید، سایه نظارت اتحادیه بر سر شماست

.رئیس اتحادیه نانوایان کرج از تشدید نظارت‌ها بر واحدهای نانوایی برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی خبر داد

لینک کوتاه کپی شد

 نصیری رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: قیمت محصولات در واحد‌های نان فانتزی و واحد‌های آزادپز که به تازگی جواز کسب دریافت کرده‌اند، به صورت رقابتی است و مصوبه‌ای برای تعیین قیمت مشخص برای این واحد‌ها وجود ندارد. اگر چه که اتحادیه قیمت پیشنهادی خود را ارائه داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، نصیری گفت: بیشترین گزارش شکایت مردمیدر مورد نانوایی‌هایی است که با اضافه کردن کمی کنجد با قیمت بالاتری نان سنگک و بربری را می‌فروشند و بعضا نان ساده کمتر پخت می‌کنند و مصوبه‌ای برای قیمت نان‌های کنجدی وجود ندارد و به صورت توافقی بین نانوا و مشتری است، ممکن است برخی واحد‌ها سو استفاده کنند و نان ساده پخت نکنند تا نان کنجدی را با قیمت بالاتر بفروشند.

او می گوید: اکنون گشت‌های نظارت و بازرسی از طرف اتحادیه، اصناف و صنعت و معدن و جهاد کشاورزی هر روز به بازرسی از واحد‌های صنفی می‌پردازند و نظارت‌ها تشدید شده است.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان کرج مردم در صورت مشاهده موارد تخلف می‌توانند به صورت مستقیم با اتحادیه به شماره ۳۲۲۳۳۳۰۸ و همچنین با سامانه ثبت شکایت صمت ۱۲۴ و همچنین سازمان تعزیرات به شماره ۱۳۵ تماس بگیرند.

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی