|

(عکس) کودکِ کار فیلم خورشید که گریه‌ طناز طباطبایی را درآورد!

طناز طباطبایی در نشست خبری خورشید درباره همکاری‌اش با روح‌الله زمانی که نقش فرزندش را در این فیلم ایفا می‌کند و همچنین از شرم این بازیگر…

لینک کوتاه کپی شد

نشست خبری فیلم «خورشید» با حضور مجید مجیدی، نیما جاویدی، امیربنان، علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح الله زمانی، ابوالفضل شیرزاد و شمیلا شیرزاد، هومن بهمنش و با اجرای فرزاد حسنی عصر روز دوشنبه بیست‌ویکم بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

داستان فیلم «خورشید»، تازه‌ترین ساخته مجید مجیدی، درباره کودکان کار است. در این فیلم، طناز طباطبایی، نقش مادر یک کودک کار را ایفا می‌کند.

روح‌الله زمانی، بازیگر نوجوان این فیلم که از بین صدها کودک کار برای این نقش انتخاب شده است، در نشست خبری «خورشید» از ارتباط عاطفی‌اش با نقش مادرش (طناز طباطبایی) صحبت کرد سخنانی که اشک طناز طباطبایی را درآورد.

در ادامه این نشست، طناز طباطبایی درباره همکاری‌اش با روح‌الله زمانی که نقش فرزندش را در این فیلم ایفا می‌کند و همچنین از شرم این بازیگر نوجوان گفت: روح‌الله اصلا به من نزدیک نمیشد، میگفتم فکر کن من مامانتم. خیلی خجالت می‌کشید اوایل

روح‌الله زمانی در ادامه صحبت‌های طناز طبایی توضیح داد: من چون برای خودم ناموس خیلی مهم است، به خودم اجازه نمی‌دهم نگاه بد به کسی داشته باشم.

(عکس) کودکِ کار فیلم خورشید که گریه‌ طناز طباطبایی را درآورد! (عکس) کودکِ کار فیلم خورشید که گریه‌ طناز طباطبایی را درآورد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لیلا ارسالی در

    طباطبایی تورکه برای همنژادش گریه کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی