|

از جذابیت های حیات وحش؛ سُرسره بازی خنده دار پاندای درشت تو یه جای پر از برف چه وِلو شده

در این ویدئوی بامزه برف بازی یک پاندای غول پیکر در پارک ملی جانورشناسی اسمیتسونیان را خواهید دید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیطنت بامزه و بازی خنده دار یک پاندای غول پیکر در پارک ملی جانورشناسی اسمیتسونیان پس از دو سال دوباره به پربیننده‌ترین ویدئوی شبکه‌های اجتماعی بدل شده است. قسمت جالب ویدئو اینجاست که پاندا هر بار که روی برف‌ها لیز می‌خورد و پایین می‌رود، دوباره به ارتفاع بر می‌گردد تا بار دیگر لیز بخورد.

پاندا از گونه های نادر خرس با ظاهر منحصر به فرد و دوست داشتنی است که بومی کشور چین بوده و در حال حاضر در کوه های مرکزی و غربی چین زندگی می کند. این حیوان زیبا برخلاف اکثر خرس ها خواب زمستانی ندارد، بچه های بسیار کوچکی به دنیا می آورد و با رژیم غذایی تا حد زیادی گیاهی به حیات خود ادامه می دهد. خرس های پاندا حیواناتی خجالتی هستند که اگرچه هرگز به محدوده زندگی انسان ها پا نمی گذارند اما به مرور زمان زیست گاه های آن ها توسط بشر نابوده شده و به همین دلیل در معرض تهدید انقراض قرار گرفته اند.

اغلب حقایق مربوط به پانداها بامزه و جالب هستند اما فریب ظاهر بامزه و پشمالوی آن ها را نخورید! این خرس ها نه تنها می توانند با هیکل سنگین شان شما را له کنند، بلکه دندان ها و آرواره بسیار قدرتمندی دارند که از آن برای له کردن بامبوهای سفت استفاده می کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی