|

حیات وحش حیرت انگیز؛ عقاب هارپی عظیم الجثه بچه میمون رو از روی درخت کَند برد! (ویدیو)

در ویدیو جذاب امروز عقاب هارپی غول پیکر میمون رو از روی درخت دزدید و برد داد به بچه اش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از موضوعات دیدنی برای دنبال کردن حیات وحش هست. دنیای حیات وحش همواره غافلگیری های خاص خودش را داره. دنیایی پر از تلاش برای بقا و زنده ماندن. جهان خطرناکی که در اون خون و شکار حرف اول را می زنه. حیوانات مختلف با توانایی های گوناگون تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زنده بمونن، اما این دنیا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد.

عقاب هارپی نیرومند ترین و بزرگ ترین پرندهٔ شکاری در جهان به‌ شمار می‌ رود. ماده این حیوان 6 تا 10 کیلوگرم و نر 5 تا 8 کیلوگرم وزن و هم چنین 95٫5 سانتی‌ متر طول دارد. طول بال عقاب هارپی به 6.5 فوت هم می رسدو

این پرنده غول پیکر ظاهر ترسناک و قدرت شکار عجیبی دارد. این پرنده انسان گریز است و به همین دلیل خیلی کم پیش می آید که به انسان حمله کند. قدرت این عقاب ها به قدری است که توانایی بلند کردن یک انسان با اندام کوچک را دارند. چشمان درشت عقاب فوق العاده تیز بین هست و می تواند از فراز آسمان شکار خود را به خوبی مشاهده کند.

غذای عقاب هارپی از حیوانات درختی مثل میمون ها، میمون های سنجاب و یا مارموست های کوتوله، تنبل ها، خارپشت های درختی، مار ها و ایگوانا ها است.

این پرنده عجیب در سراسر قاره آمریکای لاتین و به خصوص در مناطق گرمسیری پیدا می شود. البته در برزیل هم نیز یافت می شود. این پرنده ها بر روی بالاترین نقطه درختان آشیانه خود را می سازند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی