|

وحشی بازی ببر نر سر یه لقمه غذایی که ببر ماده ازش دزدیده؛ آب دهنش چه بدجور راه افتاده!

در این ویدئو ببر ماده ای را خواهید دید که قصد داشت شکار ببر نر را بدزدد اما با واکنش شدید او مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک ببر نر بزرگ عصبانی می شود و با ببر ماده ای که می خواهد غذای او را از وسط راه بدزدد، دعوا می کند. ویجی کوماوات شاهد این نبرد شدید بود و آن را با ما به اشتراک گذاشت. او در توضیح ماجرا گفت ما در جنگل برای یافتن نشانه‌هایی از ببر جستجو می‌کردیم که در میانه راه با منظره‌ای باور نکردنی مواجه شدیم. یک ببر نر با موفقیت یک گوزن سامبر را تعقیب کرده و شروع به خفه کردن آن کرده بود.

گوزن سامبر گیاهخواری است که در جنگل های هند یافت می شود. این موجودات از بزرگترین گونه های آهو در جهان هستند. گوزن نر سامبر با شاخ های چشمگیر خود متمایز است. آنها رژیم غذایی متنوعی دارند و می توانند از طیف وسیعی از گیاهان تغذیه کنند. در اکوسیستم، آنها نقش مهمی را به عنوان طعمه برای گوشتخوارانی مانند ببر و پلنگ بازی می کنند. علاوه بر این، حضور آنها به پراکندگی بذر کمک می کند و به حفظ تنوع زیستی جنگل ها کمک می کند.

ببر ناگهان توجه خود را از آهو معطوف کرد و فرار کرد. صدای موتور سیکلت نگهبان جنگل باعث ناراحتی ببر شد. او آهوی تقریباً مرده را در میانه راه رها کرد و ناپدید شد. سپس ببر دیگری ظاهر شد! یک ببر ماده که در نزدیکی خوابیده بود فرصت را دید و شروع به تغذیه از آهو کرد. ببر نر برگشت و ماده را دید که از غذای او می خورد و این واقعاً نر را عصبانی کرد. غرغر کرد و به ببر ماده حمله کرد.

دعوا شروع شد و آن دو شروع به پرتاب پنجه به سمت یکدیگر کردند. با وجود اینکه نر بسیار بزرگتر از ماده بود، ماده عقب نشینی نکرد و به مقابله پرداخت اما در نهایت بر او چیره شد و مجبور به عقب نشینی شد.

Untitled_2.1.1-1-1024x576

2-2-1024x576

3.1-1024x576

Untitled_1.6.1-1024x576

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی