|

لحظه های ترسناک حیات وحش؛ چیتا بی رحم گردن کل یالدار رو طوری خفه کرد که درجا نفسش رفت!

در این ویدیو چیتا وحشی رو می بینید که کل یالدار رو خیلی وحشیانه شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید. در حیات وحش از روی زمین گرفته تا در دریا ها، جانوران با انواع روش های گوناگون تلاش می کنند نسل خود را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

چیتاهای درنده پستاندار مهره‌دار محسوب می شوند و در خانواده گربه‌سانان قرار می گیرند. غذای این جانوران بیشتر آهو، بوفالو، قوچ، میش و خرگوش هست. نکته بسیار جالب در رابطه با چیتا ها  بینایی قوی آن ها هست. پیش از حمله به طعمه، این حیوانات تمام جوانب را در نظر می گیرند و بی برنامه به طعمه حمله نمی کنند.

این جانوران سرعتشون تقریبا به 112 کلیومتر بر ساعت هم می رسد و می توانند در 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند. این حیوانات اغلب در آفریقا، آسیای مرکزی و شبه قاره هند زندگی می کنند.

کل یالدار نوعی شاخ دراز یا آنتلوپ است که هم نوع نر و هم ماده آن با داشتن شاخ های بلند ظاهری وحشی پیدا کرده و به خصوصیات رفتاری مثل پر جنب و جوش بودن، انرژی بالا شهرت داره. رنگ کل های یال دار ممکن است با هم متفاوت باشد، تعدادی به رنگ خاکستری، برخی تقریبا خاکستری مایل به آبی و تیره رنگ ترین آن ها به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای هست.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی