|

از جذابیت های حیات وحش؛ اژدهای کومودو بدهیکل عین آب خوردن شکارش رو قورت داد!

 komodo dragon to swallow shayanews

اژدهای کومودو حیات شگفت انگیزی است چرا که در عرض چند دقیقه و مثل آب خوردن شکارش رو می بلعد و کار رو یکسره می کند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اژدهای کومودو یکی از درنده ترین و ترسناک ترین حیوانات جهان است. این حیوان که سرعت چندانی هم ندارد اغلب شکارهای خود را با ایجاد عفونت از پا می اندازد. این آهو که در ویدیو مشاهده میکنید از روزها قبل بدیل گاز اژدهای کومودو زمین گیر شده بود و در نهایت زنده زنده توسط این حیوان درنده خورده شد.

اژدهای کومودو نه سرعت دارد و نه دندان های تیز بلکه همراه با گاز او ماده ای در بدن شکار تزریق میشود که سیستم حرکتی حیوان را از کار می اندازد و حیوان به یک طعمه تمام عیار تبدیل میشود.

در این ویدئو یک گراز جوان را مشاهده می کنید که در گل گیر افتاده است. در همین لحظه دو اژدهای کومودو از راه می رسند و تلاش می کنند تا شکارش کند. اما گراز سمج مدام سرش را تکان می دهد تا کومودوها مجبور به عقب نشینی شوند.

اژدهای کومودو بچه گراز رو جلو چشم مامانش بلعید!

این ویدئو هم که در اندونزی ضبط شده ، یک اژدهای کومودو را می بینیم که با سرعت عمل خود یک بچه گراز را می دزد. یک دقیقه بعد هم می بینیم که بچه گراز به کام مرگ می رود.

اژدهای کومودو عین آب خوردن طعمه هاش رو قورت میده!

اژهای کومودو توانیی عجیب و شگفت انگیزی تو بلعیدن داره شکارهای که خیلی هم کوچیک نیستن رو عین آب خوردن می بلعد و قورت میده! البته تو حیات وحش حیوانات دیگری مثل مارهای غول پیکر هم هستند که شکارشون رو درسته می بلعند اما سرعت عمل اژدهای کومودو چیز دیگری است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی