|

(عکس) عروسک آنبل واقعی در موزه است یا فرار کرده؟

عر.سک ‏ آنابل مدتی است دیگر ساکن موزه وارِن نیست. این موزه به دلیل نقض تعهداتش بسته شد و اشیای عتیقه‌اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و…

لینک کوتاه کپی شد

خبر فرار عروسک «آنابل» از موزه وارن روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد؛ عروسکی که به واسطه فیلم‌های «احضار» مشهور شد. داماد آقا و خانم وارن‏ دنیای واقعی که از موزه وارن در کانکتیکت مراقبت می‌کند‏، درباره خبر گم شدن این عروسک توضیح داده است.

فرار یا ناپدید شدن آنابل‏، می‌توانست رویدادهای عجیب سال ۲۰۲۰ را تکمیل کند‏، اما این عروسک که باورهای ماوراء‌الطبیعی پیرامون او وجود دارد‏، ناپدید نشده است. در حقیقت‏ آنابل مدتی است دیگر ساکن موزه وارِن نیست. این موزه به دلیل نقض تعهداتش بسته شد و اشیای عتیقه‌اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و لورن وارن نگهداری می‌شود. تونی اسپرا اعلام کرد این عروسک گم نشده و جایش امن است. وقتی روز جمعه‏ یک نفر با شیطنت اطلاعات صفحه ویکی‌پدیای آنابل را تغییر داد و نوشت عروسک گم شده‏، در فضای مجازی جنجال به پا شد.

عروسک واقعی آنابل در موزه کدام کشور است

عروسک آنابل در موزه کدام کشور است؟ عروسک واقعی آنابل کجاست؟ عروسک آنابل در کجا نگهداری می شود؟ پاسخ این سؤال ها در دست اد و لورن وارن است. اد و لورن وارن شروع به انجام مراسم مذهبی در خانه آنها کردند. اما سرانجام تصمیم گرفتند تا عروسک را از آپارتمان دخترها به موزه خود ببرند. آنها عروسک را به " موزه شگفتی وارن ها " در شهر مونرو واقع در ایالت کانتیکات امریکا بردند. در حال حاضر عروسک در قفسه ای شیشه ای و چوبی که با آب مقدس تطهیر شده است نگه داری می شود. وارن ها به شدت از عروسک می ترسیدند و روی شیشه قفسه آن نوشتند: تحت هیچ شرایطی باز نشود.

خیلی از افراد بدبین امور مذهبی منتقدان اصلی موزه وارن ها هستند. آنها این موزه را بی اهمیت و پر از چیزهای به دردنخور مخصوص هالوین می دانند. اما به گفته خود وارن ها عروسک آنابل خطرناک ترین چیزی است که در موزه آنها وجود دارد. تا جایی که خود آنها حتی حاضر نبودند در صورت عروسک نگاه کنند. اما بازدیدکنندگان توانستند عکس واقعی انابل در موزه را بگیرند و آن را پخش کنند. گردانندگان موزه می گویند تاکنون پیشنهادهای چندین میلیون دلاری زیادی برای خرید عروسک واقعی انابل دریافت کرده اند.

داستان واقعی عروسک آنابل چیست

دو پژوهشگر ماورا الطبیعه به نام های اد وارن (Ed Waren) و لورن وارن (Lorraine Waren) کسانی هستند که درباره رفتار شیطانی آنابل گزارش داده اند. آنچه از داستان عروسک واقعی آنابل خواهید خواند طبق گزارش های اد و لورن وارن می باشد که به صورت مکتوب به جا مانده است.

طبق گزارش اد و لورن وارن در سال ۱۹۶۸ روزی مادری به دختر دانشجویش که دانا نام داشت یک عروسک راگدی آن هدیه می دهد. دانا در خانه ای به همراه هم کلاسی اش در شهری دیگر زندگی می کرد. او اسم عروسک جدیدش را آنابل گذاشت. در گزارش های اد وارن آمده است که پس از مدتی دانا متوجه رفتار مشکوک عروسک می شود.

دانا در واقع متوجه جابه جایی های غیر عادی عروسک شده بود که برای آن هیچ دلیلی عقلانی نداشت. این رفتار عجیب عروسک به قدری زیاد می شود که باعث ترس دانا و دوستش می شود. در نهایت او از طریق یک واسطه یا مدیوم می فهمد که عروسک توسط روح دختر بچه ای که در زیر خانه دفن است تسخیر شده است.

به گفته مدیوم ها روح دختر بچه به عروسک علاقه مند شده بود و آن را مال خود کرده بود. دانا و هم اتاقی اش دلشان برای روح این دختر بچه می سوزد و سعی می کنند تا به او کمک کنند. در نتیجه تصمیم می گیرند تا نسبت به رفتارهای غیرعادی آنابل بی تفاوت باشند.

(عکس) عروسک آنبل واقعی در موزه است یا فرار کرده؟

عکس راست عکس آنابل واقعی و عکس چپ عکس آنابل جعلی در فیلم است

اما رفته رفته عروسک رفتارهای مخرب و شیطانی بیشتری از خود بروز می دهد تا جایی که سعی می کند به دخترها آسیب برساند. سرانجام دانا و دوستش تصمیم می گیرند تا از یک کشیش کمک بگیرند. کشیش با شنیدن داستان به آنها گفت که موضوعات مربوط به ارواح نیاز به قدرت زیادی دارد و خارج از قدرت اوست. در نتیجه دانا و دوستش با اد و لورن وارن تماس می گیرند و آنها نیز برای کمک پیش دانا می روند.

زمانی که اد و لورن وارن وارد ماجرای عروسک شیطانی شدند، به دانا گفتند که ارواح قدرت تسخیر اشیا را ندارد و تنها می توانند اشیا را کنترل کنند. اد و لورن وارن با بررسی شواهد متوجه قدرت شیطانی عروسک آنابل شدند. آنها با انجام یک سری کارهای مذهبی سعی کردند تا عروسک را از شر شیاطین تطهیر کنند. اما زمانی که اد وارن متوجه قدرت بسیار زیاد او شد، سرانجام تصمیم گرفت تا آن را با خود به موزه خصوصی خود ببرد و او را درون قفسی چوبی که با آب مقدس تطهیر شده است زندانی کند. به گفته اد و لورن وارن خطرناک ترین موجودی که در موزه ماورا الطبیعه اش وجود دارد، همین عروسک آنابل است که حاضر نبود حتی در صورت آن نگاه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی