|

مریم امیر جلالی در شام ایرانی خبر ساز شد! فلور نظری: من گیاه خوارم

مریم امیر جلالی در شام ایرانی خبر ساز شد! فلور نظری : من گیاه خوارم . ماجرای گفتگوی فلور نظری یا مریم امیرجلالی شوخی بود نه توهین !

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم امیر جلالی که یکی از محبوب ترین بازیگران زن ایرانی است و همه او را با سریال هایی که میهمان قاب تلوزیون بوده است، می شناسند، روز گذشته با دعوا و توهین به فلور نظری در برنامه شام ایرانی حاشیه ساز شد. ماجرای توهین مریم امیر جلالی به فلور نظری چه بود؟ آیا فلور نظری و مریم امیرجلالی دعوا کردند یا فقط ماجرا یک شوخی برای جذاب تر کردن برنامه شام ایرانی بود؟ در ادامه برای مشاهده ویدیو توهین مریم امیر جلالی به فلور نظری با ما همراه باشید.

ویدیو توهین مریم امیر جلالی به فلور نظری

ماجرای دعوای فظی مریم امیر جلالی با فلور نظری

شب گذشته در برنامه شام ایرانی شاهد دعوای عجیب مریم امیر جلالی و فلور نظری دو بازیگر زن سرشناس کشور بودیم. دعوایی با سوژه گیاه‌ خواری که در نهایت جنجالی و خبر ساز به اتمام رسید.

شوخی فلور نظری با مریم امیرجلالی

در شام ایرانی که فلور نظری ، بهاره رهنما ، مریم امیرجلالی مهمان خانه شهرزاد کمال زاده بودند، حواشی زیادی اتفاق افتاد. در این برنامه مریم امیر جلالی در توصیف خود در خطاب به فلور نظری چنین می گوید. گفتگوی این دو را در ادامه بخوانید:

-من چون غذا خیلی دوست دارم هیچ وقت نمیام شکممو با سبزی و سالاد و گندم خیس کرده و بلغور آب دیده سیر کنم.

+ من گیاه خوارم

-گیاه مال بزه

در این گفتگو ظاهرا مریم امیرجلالی می گوید که گیاه مال بزه ، من غذا دوست دارم و غذا می خورم. فلور نظری نیز در پاسخ می گوید که: من گیاه خوارم تا واکنش مریم امیرجلالی را ببیند و بعد می گوید که شوخی کرده است. بهاره رهنما در این میان می گوید که خب اشکالی نداره دختر من گیاهخواره.. اما مریم امیرجلالی همچنان اصرار دارد که گیاه برای بزه !

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی