|

خودکشی فجیع یک مرد در متروی تهران!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با انتقاد از اعلام اخبار خودکشی در مترو از سوی رئیس اورژانس تهران گفت: اعلام این اخبار منجر به…

لینک کوتاه کپی شد

مرد 60 ساله ای اقدام به خودکشی در مترو تهران کرد. پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران ضمن تائید خبر خودکشی یک فرد در ایستگاه مترو خط 3 گفت: ساعتی پیش مرد 60 ساله ای اقدام به خودکشی کرده است.

او افزود: متاسفانه قطار از روی این فرد رد شده و او جان خود را از دست داده است.

اعتراض مدیرعامل مترو به اعلام اخبار خودکشی

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با انتقاد از اعلام اخبار خودکشی در مترو از سوی رئیس اورژانس تهران گفت: اعلام این اخبار منجر به افزایش آمار خودکشی ها می شود.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، با گلایه از اعلام اخبار خودکشی متروی تهران از سوی رئیس اورژانس تهران گفت: اعلام اخبار خودکشی نه تنها باعث برهم خوردن روحیه جامعه می‌شود که آمار خودکشی‌ها همواره پس از اعلام این اخبار، افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اعلام خبر خودکشی به اورژانس از سوی مسئولان مترو براساس وظیفه ذاتی و به منظور جلب کمک از سوی این دستگاه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اینکه رئیس اورژانس به جای کمک به حل این مساله، اقدام به مصاحبه می‌کند جای سوال دارد، چرا وی تمایلی به اعلام سایر خودکشی‌ها و یا اعلام تصادفات رانندگی ندارد و تنها مساله خودکشی در مترو مورد توجه ایشان قرار گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی