|

تفکر شهید سلیمانی مرز اعتقادی و جغرافیایی نمی‌شناسد

شهید سلیمانی مجاهدی شجاع و سربازی دلباخته بود که برای رضای خدا و دفاع از مردم وارد میدان شد .

لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تفکر حاج قاسم سلیمانی تفکر ناب  اسلامی است که مرز اعتقادی و جغرافیایی نمی‌شناسد.

 

جهاد حاج قاسم در دفاع همه انسان‌ها بروز و ظهور پیدا کرد

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جهاد حاج قاسم برای خدا بود اما در دفاع همه انسان‌ها بروز و ظهور پیدا می‌کرد به طوری که این شهید در دفاع از مردم ایزدی عراق، اهل سنت سوریه و سایر انسان‌های منطقه با هر عقیده و تفکر که در خطر داعش بودند وارد میدان شد.

وی، آرامش و امنیت منطقه را مرهون رشادت‌های حاج قاسم و یاران شهیدش دانست و گفت: بی‌شک یک انسان باید آنقدر بزرگ باشد که نه تنها ناجی مردم کشور خود بلکه نجات‌دهنده مردم مظلوم و بی‌پناه سایر کشورها نیز باشد و این یکی از بزرگترین درس‌هایی است که می‌توان از مکتب و تفکر حاج قاسم فرا گرفت.

 

بیشتر بخوانید: جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سردار قاآنی فرمانده قدس سپاه پاسداران

 

سالگرد حاج قاسم فرصتی مناسب برای تبیین تفکر و راه این شهید والامقام

جعفری، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را فرصت مناسبی برای تبیین تفکر و راه این شهید والامقام عنوان کرد و افزود: در همین راستا می‌طلبد ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سردار سرافراز اسلام به ویژه برای جوانان تبیین شود تا راه و مکتب شهید سلیمانی همواره زنده و پویا بماند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی مجاهدی شجاع و سربازی دلباخته بود که برای رضای خدا و دفاع از مردم وارد میدان شد و در طول سالها مجاهدت به چنان مقامی رسید که خدا در سوره مریم مژده آن را به بندگان خود داده است.

 

محبوبیت حاج قاسم حاصل سال ها مجاهدت در راه خدا و مردم

جعفری، محبوبیت شهید سلیمانی را حاصل سالها مجاهدت در راه خدا و مردم و نتیجه اعمال صالح این شهید سرافراز اسلام دانست و گفت: سرباز ولایت بودن و جز در مسیر خدا و ولایت گام برنداشتن از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی است.

به گزارش ایرنا  بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، شهید سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت و در همین راه به شهادت رسید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی