|

پویان مختاری و دوستانش با ریحانه پارسا چه می کنند؟

پویان مختاری ریحانه پارسا را این همه مدت بازی داد.

لینک کوتاه کپی شد

پویان مختاری و ریحانه پارسا دو شخص پرحاشیه اینستاگرامی هستند. پویان مختاری در این مدت کم از ریحانه پارسا سواستفاده های زیادی کرد تا فالوور هایش زیاد تر و درامد سایت شرط بندی اش بیشتر شود اما باز هم با نیلی افشار دوست شد. پویان مختاری عکسی از خود و ریحانه پارسا منتشر کرد و این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه شما می توانید عکس های مربوط به مطالب بالا را در زیر متن مشاهده نمایید:

 reyhaneparsaj_1611931369


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


جدایی پویان مختاری و نیلی افشار برای بار دوم

این دو چهره قبلا یکبار از هم جدا شدند و بعد از گذشت چند هفته دوباره با هم وارد رابطه شدند و آشتی کردند، اما در اوایل ابان 99 دوباره با هم دعوا کردند و حال به احتمال زیاد برای همیشه از هم جدا می شوند.

نیلی افشار با انتشار ویدیو از خودش در استوری مثل همیشه می گوید: من در سخت‌ترین روزها کنارت بودم، الان چه گناهی کردم چه دشمنی باهام داری که اینجوری با من رفتار میکنی، هر شب باید دخترای دیگه را بیاری خونه و منو پیش اونا تحقیر کنی که اونا شاد باشند؟ وقتی منو از مسافرت میپیچونی و میگی برو خونه که با بقیه دخترا شاد باشی؟ وقتی من از همه چیز و همه کس گذشتم که فقط با تو باشم و…

reyhaneparsaj_1610919457

پویان مختاری کیست؟

پویان مختاری متولد ۸ مهر ماه ۱۳۶۹ در شهرستان ایذه، خواننده ایرانی اسـت. او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. او فعالیت خود را در زمینه موسیقی با سبک پاپ آغاز کرد و سپس کم کم سبک رپ را هم با آن تلفیق کرد. بعضی از موزیک هایش به زبان بختیاری است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی