|

علی انصاریان : آهنگ امیر تتلو عالیه !

دفاع علی انصاریان از آهنگ امیر تتلو

لینک کوتاه کپی شد
2

علی انصاریان در برنامه تلویزیونی گفت: رپ هنوز در ایران جا نیافتاده ، شما آهنگ خونه خوبه بوی مادرم رو میده رو گوش کردید ، علی انصاریان از آهنگ امیر تتلو دفاع کرد و گفت: این آهنگ امیر تتلو واقعا حرف نداره. در ادامه شما می توانید ویدیو مربوط به علی انصاریان را در زیر متن مشاهده نمایید: 


تمامی رویداد های مهم را درسایت شایانیوز مشاهده نمایید.


پس از درگذشت مهرداد میناوند و شوکی که به جامعه فوتبال دوست وارد شد، این روزها مردم پیگر وضعیت علی انصاریان هستند. انصاریان به همراه میناوند دچار ابتلا به ویروس کرونا شد و ۱۰ روزی می شود که روی تخت بیمارستان است. او این روزها هوشیار است اما شرایط ریوی او به گونه ایست که همچنان درگیری زیادی دارد و پزشکان در تلاش هستند تا بتوانند او را به وضعیت مطلوب برسانند. به سراغ حامد اژدری، شوهرخواهر علی انصاریان رفتیم و با او درباره آخرین وضعیت بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال صحبت کردیم:


از آخرین وضعیت علی انصاریان برای ما بگویید
تغییرات آن چنانی نداشته و متاسفانه الان دراوج بیماری است و درگیری شدید ریه را همچنان دارد. جدا از این موضوع، عفونت ها و عوامل دیگر بالا و پایین می شوند. پزشکان به شدت پیگیر شرایط هستند و شبانه روز وضعیت را  رصد می کنند.۴-۵ روز پیش رو خیلی حیاتی ومهم است و با این سطح از درگیری ریه، خوشبختانه علی هوشیاری دارد. تا الان او مقاومت کرده  و امیدوارم این چند روز هم ادامه پیدا کند و بیماری روی سیر نزولی قرار بگیرد. 

شما توانستید با علی آقا صحبت کنید؟
شاید باورتان نشود و نمی خواهم ماجرا را سنارویی کنم اما علی امروز به خاطر مصرف دارویش ماسکش را برداشت و از بینی نفس می کشید و درهمین حال تقاضایی کرد. در حالی که صدایش خیلی گرفته و به زور متوجه حرف هایش می شدیم به من گفت که به مردم بگویم برای او دعا کنند. من این مسائل را به خاطر کلیشه نمی گویم بلکه موضوعی است که خود علی روی تخت بیمارستان به آن اشاره کرد. هیچ اقدام پزشکی نمانده که انجام نداده باشند و هیچ کسی هم کم نگذاشته؛ همه چیز فراهم شده و امیدوارم روحیه لازم را داشته باشد تا چند روز باقی مانده را هم با بیماری مقابله کند و مردم هم برای او دعا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی