|

تولد سه سالگی پسر رضا قوچان نژاد و سروین بیات + عکس

تصاویر از تولد لاکچری دوران پسر رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات در بلژیک

لینک کوتاه کپی شد
1

رضا قوچان نژاد فوتبالیست ایرانی که در سال 97 از تیم ملی ایران خداحافظی کرد. سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از تولد پسرش دوران منتشر کرده که این تولد لاکچری مورد توجه کاربران فضای مجازی قرا گرفت. در ادامه شما می توانید عکس رضا قوچان نژاد و خانواده اش را در زیر متن مشاهده نمایید:


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


ضا قوچان نژاد در یک خانواده ورزشی مشهد به دنیا آمد. او برادر زاده جبار قوچان نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده اش به هلند و مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد. رضا در اظهاراتش از علاقه اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود همسر وی سِروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینما است. وی 3 ساله که صاحب فرزند پسر شده که نامش را دوران گذاشته است.

حضور در تیم ملی فوتبال ایران

کارلوس کی روش در روز 22 اکتبر 2011 طی تماسی تلفنی از قوچان نژاد که در شهر لیر بلژیک بود، دعوت کرد که به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. قوچان نژاد در مدت کم حضورش در تیم ایران تبدیل به یک ستاره شد و توانست با گلزنی در 3 مسابقه پایانی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال 2014 به یک قهرمان ملی تبدیل شود. قوچان نژاد پس از بازگشت کاروان تیم ملی از روسیه در ژوئن 2018 در پیامی غیرمنتظره از تیم ملی خداحافظی کرد و بازی های ملی را کنار گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی