|

روش ارسال پول از اروپا، انگلیس، آمریکا و کانادا به ایران

شرکت جی ادز که یکی از فعالان بزرگ در زمینه تبلیغات گوگل در عرصه بین الملل می باشد، راه حلی بسیار ساده، ارزان و ایمن جهت انتقال ارز به…

لینک کوتاه کپی شد
1

پول دنیا را دور می زند و همیشه در حرکت است و جریان دارد.

طبق گزارش بانک جهانی، حواله های جهانی در سال 2018 به بالاترین رقم، یعنی 689 میلیارد دلار رسیده بود، که در مقایسه با رقم 633 میلیارد دلار در سال 2017 رشد قابل توجهی داشت.

پس از کاهش 20 درصدی در سال 2020، بانک جهانی تخمین می‌زند که در سال 2021، حواله به کشورهای در حال توسعه بهبود یابد و 5.6 درصد افزایش یابد و به 470 میلیارد دلار برسد. هنوز هم، آخرین گزارش‌ها، تردیدها درباره افزایش حواله های جهانی به دلیل COVID-19 را نشان می‌دهند.

در این بین سهم ایرانیان در حواله های بین المللی قابل توجه است. دلیل این امر، تعداد بالای مهاجران ایرانی در کشور های اروپایی، آمریکایی و سایر کشورها نظیر کانادا، استرالیا و ... است که همراه درخواست ارسال پول به ایران را به واسطه کسب و کار و یا انتقال به خانواده و دوستان را دارند.

همانطور که عنوان شد، بدلیل کسب و کارها و مراودات مالی بسیاری از این افراد با دوستان و آشنایان خود در ایران و یا شرکت های ایرانی، همواره درخواست برای انتقال پول از این کشور ها به ایران زیاد بوده و هست. در این بین مراودات و درخواست ارسال پول از کشور هایی نظیر انگلیس، آمریکا، آلمان و کانادا نسبت به سایر کشور ها بسیار بیشتر می باشد، هم از لحاظ تعداد و هم از منظر حجم تبادلات. بنابراین وجود یک سیستم ارسال یا حواله پول که علاوه بر ارزان و کم هزینه بودن، ایمن و سریع نیز باشد، برای این دسته از عزیزان بسیار حائز اهمیت است.

how to send money to iran (1)

شرکت جی ادز که یکی از فعالان بزرگ در زمینه تبلیغات گوگل در عرصه بین الملل می باشد، راه حلی بسیار ساده، ارزان و ایمن جهت انتقال ارز به ایران را معرفی می نماید. شما با استفاده از خدمات ارزی جی ادز براحتی می توانید نسبت به ارسال پول از استرالیا، کشور های اروپایی، انگلیس، آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا)، آمریکای جنوبی نظیر برزیل، مکزیک، ونزوئلا و .. به ایران اقدام نمایید. جی ادز هیچ سقفی برای انتقال پول از خارج به ایران ندارد و تنها با ارائه مدارک لازم جی ادز می توانید از این خدمات بهره ببرید.  

اگر که در بازار ارز و تبادلات مالی آشنایت جزئی هم داشته باشید، احتمالا می دانید که ارسال و انتقال پول از ایران به خارج از کشور به نسبت بسیار ساده توسط افراد در بستر صرافی و ... انجام می شود.  ولی قسمت پیچیده و مشکل، انتقال ارز به داخل ایران است که کمتر شرکت و فردی ممکن است بتواند با هزینه های معقول و زمان مناسب در حجم تبادلی بالا قادر به انجام آن باشد. دلیل این امر هم بازرسی های سخت و قوانین بسیار سرسختانه برای حساب های ایرانی فعال در خارج است.

اکنون جی ادز با سابقه چندین ساله در زمینه همکاری با شرکت های معتبر بین المللی و تبلیغ در گوگل و کادری متخصص در این زمینه روش هایی را پیشنهاد می دهد که مزایای بسیاری نسبت به آنچه قبل تر انجام می شده است را دارد.  

در روشی که جی ادز معرفی می نماید، بسته به اینکه کشور مبدا کجاست حساب بانکی مربوط به آن کشور ارائه می شود. مثلا برای انتقال دلار از آمریکا، شماره حساب یک شرکت بین المللی معتبر امریکایی به شما ارائه می شود، برای انتقال پول از کانادا، شماره حساب یک شرکت کانادایی ارائه می شود و یا در اروپا روش های انتقال SEPA امکان پذیر است و چنانچه مبدا ارسال کشور انگلیس باشد، حساب بانکی شرکت در انگلیس با ارز پوند ارائه می شود و برای افراد ساکن در استرالیا، روش های انتقالی داخلی بسیار سریع و ارزان مهیا می شود. علاوه بر این امکانات برای ارز های مهم نظیر فرانک سوئیس، دلار استرالیا، پوند انگلیس،دلار کانادا و دلار آمریکا هیچ نرخ تبدیلی برای ارسال کننده پول تحمیل نمی شود. 

شخص ارسال کننده پول به ایران خیالش راحت است که حساب شرکت ارائه شده، به هیچ وجه ربطی به ایران ندارد و کاملا با قوانین کشور خود مطابق است و بنابر این هیچگونه احتمال مواجهه با مشکلات مربوط به قوانین تحریمی ایران ندارد و با واریز پول به این حساب ، معادل تومان ارز واریزی خود را به بهترین نرخ خرید بازار ایران دریافت می نماید.

علاوه بر مزایای فوق، محدودیتی در سقف تراکنش ها نیز وجود ندارد. در واقع به صورت معمول شخص می تواند روزانه تا سقف معادل 100 هزار دلار آمریکا، تراکنش داشته باشد و در صورت ارائه مدارک مورد نیاز جی ادز این سقف قابل ارتقا نیز می باشد.

افراد ساکن در اروپا نیز براحتی میتوانند مبالغ یوروی خود را به راحتی با انتقال SEPA به حساب شرکت مستقر در اروپا، در سریعترین زمان انتقال دهند و معادل ریالی خود را در ایران تحویل بگیرند.  

بنابر این اگر بخواهیم یک جمع بندی نسبت به خدمات ارسال پول از خارج به ایران را که توسط جی ادز ارائه شده است را بیان نماییم، می توانیم موارد و نکات مثبت زیر را ذکر کنیم.

مزایای استفاده از خدمات انتقال پول جی ادز چیست؟

  • انتقال پول در سریعترین زمان،
  • پایین ترین نرخ کارمزد واقعی
  • امکان انتقال پول به روش SWIFT ، SEPA و بانک به بانک یا Wire Transfer
  • امکان انتقال تمامی ارز های رایج دنیا به ایران
  • امکان انتقال پول به ایران از تمامی کشورها (به جز کشور های تحریمی نظیر کره شمالی)
  • امکان انتقال پول به ایران بدون محدودیت در حداکثر مقدار (در هر تراکنش مبلغی معادل حداقل 500 دلار و حداکثر 100 هزار دلار و یا حتی مبالغ بسیار بالاتر را میتوانید انتقال دهید)
  • عدم وجود کارمزد تبدیل برای ارز های دلار کانادا، دلار آمریکا، یورو، پوند، دلار استرالیا، فرانک سوئیس
  • تسویه معادل ریالی بصورت دقیق و لحظه ایی در ایران (برای انتقال های از مبدا آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلستان، کانادا و استرالیا، برای تراکنش اول یک روز کاری +72 ساعت و برای تراکنش های دوم به بعد تنها یک روز کاری)
  • عقد قرارداد برای تضمین و اطمینان شما

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انتقال پول به ایران می توانید با شرکت جی ادز به شماره  02166565000  داخلی 107 بخش خدمات ارزی تماس بگیرید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی